Senaste nytt

Vi som ska beställa SAS EuroBonus Elite American Express kortet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick min andra voucher veckan före jul :). Får se hur den kommer nyttjas :)

Jag kan dock inte se total spend på amex hemsida, är det något som generellt inte fungerar iom att jag haft olika kort i år ("premium" och nu elite)? Någon som kan se sin totala spend?

Har du blivit klokare på detta?

Gäller alla dessa värvningspoäng och välkommenpoäng bara Elite kortet?

Kan man betala årsavgiften (dvs första fakturan) med Coop Medmera Mer Mastercard kortet + betalo?

Jag fick de första 20 000 på direkten som de flesta verkar ha fått, de 15000 poängen har lämnat amex men jag har ännu inte sett dom på mitt EB konto ännu!

Någon som vet om kortet får användas för inköp av produkter till företaget som är mitt egna AB (som sedan ska säljas vidare till kund)? Hittade inte specifikt AB i villkoren utan mer enskild firma mfl. Gäller Elite och/eller Platinum kortet.

PS: Borde inte denna tråd ligga under kreditkortsforumet?

Någon som vet om kortet får användas för inköp av produkter till företaget som är mitt egna AB (som sedan ska säljas vidare till kund)? Hittade inte specifikt AB i villkoren utan mer enskild firma mfl. Gäller Elite och/eller Platinum kortet.

PS: Borde inte denna tråd ligga under kreditkortsforumet?

Don't ask don't tell skulle jag säga.

Hej,
Har just nu efter att ha lämnat Amex för ett halvår sedan upptäck detta nya SAS EuroBonus American Express Elite Card. Vinläggeterkar vara ett bättre och förmånligare alternative till Amex platinum som jag få ratade.
Är det någon som vet om ev rekryteringskampanj, rabatt första året eller fördel för mig att bli värvad? Tänkte iaf kasta ut frågan innan jag går och beställer ett.
Hoppas inlägget var ok I denna tråd. Tack på förhand!
JV

Ja, denna värvningskampanj finns som ger 15000 EB poäng till både värvare och ny kortmedlem, enda kruxet är att man får inte ha ett privat Amex.

American Express

Skicka ett PM om du vill att jag ska rekommendera, gör det gladeligen.. :)

Hej,
Har just nu efter att ha lämnat Amex för ett halvår sedan upptäck detta nya SAS EuroBonus American Express Elite Card. Vinläggeterkar vara ett bättre och förmånligare alternative till Amex platinum som jag få ratade.
Är det någon som vet om ev rekryteringskampanj, rabatt första året eller fördel för mig att bli värvad? Tänkte iaf kasta ut frågan innan jag går och beställer ett.
Hoppas inlägget var ok I denna tråd. Tack på förhand!
JV

Ja, denna värvningskampanj finns som ger 15000 EB poäng till både värvare och ny kortmedlem, enda kruxet är att man får inte ha ett privat Amex.

American Express

Skicka ett PM om du vill att jag ska rekommendera, gör det gladeligen.. :)

Har man nyligen haft ett AmEx utgår ingen värvningsbonus. Karantäntiden ska vara två år, men det har hänt att det blivit fel och man fårtt bonus ändå. Just so you know...

Har man nyligen haft ett AmEx utgår ingen värvningsbonus. Karantäntiden ska vara två år, men det har hänt att det blivit fel och man fårtt bonus ändå. Just so you know...

Är du säker, förut har det alltid stått i det finstilta i ansökningsblanketterna att man inte får ha haft ett privat Amex på X månader? (Gällde t.ex. när man kunde få gratis platinum på rekommendation) Numera står det bara "Detta erbjudande gäller endast för dig som inte har ett privat American Express-Kort idag och kan ej kombineras med andra erbjudanden."

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen