Har du blivit klokare på detta?
Gäller alla dessa värvningspoäng och välkommenpoäng bara Elite kortet?
Kan man betala årsavgiften (dvs första fakturan) med Coop Medmera Mer Mastercard kortet + betalo?
Gick tyvärr inte. Lite surt, men får väl hoppas att ha 2015:s voucher någon gång i juni.Släng dig på telefonen, tecknar du dig idag kan du få igenom det redan imorgon.
Någon som vet om kortet får användas för inköp av produkter till företaget som är mitt egna AB (som sedan ska säljas vidare till kund)? Hittade inte specifikt AB i villkoren utan mer enskild firma mfl. Gäller Elite och/eller Platinum kortet.
PS: Borde inte denna tråd ligga under kreditkortsforumet?
Hej,
Har just nu efter att ha lämnat Amex för ett halvår sedan upptäck detta nya SAS EuroBonus American Express Elite Card. Vinläggeterkar vara ett bättre och förmånligare alternative till Amex platinum som jag få ratade.
Är det någon som vet om ev rekryteringskampanj, rabatt första året eller fördel för mig att bli värvad? Tänkte iaf kasta ut frågan innan jag går och beställer ett.
Hoppas inlägget var ok I denna tråd. Tack på förhand!
JV
Ja, denna värvningskampanj finns som ger 15000 EB poäng till både värvare och ny kortmedlem, enda kruxet är att man får inte ha ett privat Amex.
American Express
Skicka ett PM om du vill att jag ska rekommendera, gör det gladeligen..![]()
Har man nyligen haft ett AmEx utgår ingen värvningsbonus. Karantäntiden ska vara två år, men det har hänt att det blivit fel och man fårtt bonus ändå. Just so you know...