Senaste nytt

Vi som ska beställa SAS EuroBonus Elite American Express kortet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag antar att jag är ute alldeles försent, och får även ringa AMEX direkt, men tänkte ställa frågan här först. Jag kommer ligga på knappt 300k i spend om två dagar, och kan lätt gå över med lite hotellbokningar osv. Tror ni det finns någon som helst möjlighet att signa upp för Elite och på så sätt trigga den andra vouchern under 2014?

Jag antar att jag är ute alldeles försent, och får även ringa AMEX direkt, men tänkte ställa frågan här först. Jag kommer ligga på knappt 300k i spend om två dagar, och kan lätt gå över med lite hotellbokningar osv. Tror ni det finns någon som helst möjlighet att signa upp för Elite och på så sätt trigga den andra vouchern under 2014?

Släng dig på telefonen, tecknar du dig idag kan du få igenom det redan imorgon.

Efter nästan 2 månader kom idag kortet + pinkod + voucher #2. Ser att 12000 poäng i ersättning kommer med nästa autosweep.
Jag hade 3x20000 baspoäng inne mindre än en hel dag innan dom drogs tillbaka, Mastercard hann uppmärksamma det så nu har jag ett (icke giltigt) EBGkort oxå.
Slutet gott, allting gott! :)

Släng dig på telefonen, tecknar du dig idag kan du få igenom det redan imorgon.
Pratade precis med de - de sade att det inte lär gå...

Ringde egentligen för att kolla spend (som ju inte gått att se på några månader online), men passade på att fråga då jag tänkte att det kunde vara idé att ta Elite om man nu var uppe i 300.

Fick mail om godkänd ansökan igår och såg bonus (20K) på SAS-kontot redan 23 dec. De är med i aktivitetslistan och står som Baspoäng och Tillgängliga poäng men de är inte medräknade i min totala bonus (Tillgängliga poäng).
Är det normalt eller ska det synas på "totalsaldot" direkt?

Edit: abort abort... Bara jag som varit jäkligt dålig på att läsa. Står tydligt att poängen inte kan lösas in mot t.ex. resor.

Last edited:
Är det någon som fått 15000 extrapoäng och 20000 baspoäng skulle det vara intressant att veta.
Jag tar nog hellre 20000 baspoäng om jag måste välja.
Har du blivit klokare på detta?

Gäller alla dessa värvningspoäng och välkommenpoäng bara Elite kortet?

Kan man betala årsavgiften (dvs första fakturan) med Coop Medmera Mer Mastercard kortet + betalo?

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen