Fått in China Airlines i SAS appen. Mejlat supporten på China Eastern som har lagt in mitt EB nummer.Är det någon som bokat revenue med China Eastern och China Airlines i fått in dem i SAS appen eller på annat sätt lagt in sitt Eurobonus på bokningarna?
Fått in China Airlines i SAS appen. Mejlat supporten på China Eastern som har lagt in mitt EB nummer.
customercare@ceair.comTill vilken adress mailade du?
Vilket flygbolag? Hos Xiamen Airlines verkar det vara SKEBX123456789 som gäller.Om en revenue bokning med annat bolag dyker upp på sas.se under mina bokningar automatiskt efter bokning men ej i appen betyder det att EB nummer är inlagt korrekt? Alla bokningar jag har gjort har jag lyckats lägga in EBG123456789 och sedan har det direkt dykt upp under mina bokningar men ingen revenue har dykt upp i appen, bara award dyker upp i appen.
Har inte bokat Xiamen än men har bokat revenue med Tarom, AF, KLM, Air Europa, Vietnam & Saudia och alla har dykt upp under mina bokningar på sas.se men ingen i sas appen.Vilket flygbolag? Hos Xiamen Airlines verkar det vara SKEBX123456789 som gäller.
America | Aerolineas Argentinas | 1 | |
America | AeroMexico | 2 | |
America | Virgin Atlantic, | 3 | |
America | Delta Airlines, | 4 | |
MEA | Kenya Airways, | 5 | x |
MEA | Saudia, | 6 | |
EU | Air Europa | 7 | |
EU | Air France | 8 | x |
EU | KLM, | 9 | |
EU | SAS, | 10 | x |
EU | TAROM, | 11 | |
Asia | China Airlines, | 12 | x |