Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

Är det någon som bokat revenue med China Eastern och China Airlines i fått in dem i SAS appen eller på annat sätt lagt in sitt Eurobonus på bokningarna?

Om en revenue bokning med annat bolag dyker upp på sas.se under mina bokningar automatiskt efter bokning men ej i appen betyder det att EB nummer är inlagt korrekt? Alla bokningar jag har gjort har jag lyckats lägga in EBG123456789 och sedan har det direkt dykt upp under mina bokningar men ingen revenue har dykt upp i appen, bara award dyker upp i appen.

Om en revenue bokning med annat bolag dyker upp på sas.se under mina bokningar automatiskt efter bokning men ej i appen betyder det att EB nummer är inlagt korrekt? Alla bokningar jag har gjort har jag lyckats lägga in EBG123456789 och sedan har det direkt dykt upp under mina bokningar men ingen revenue har dykt upp i appen, bara award dyker upp i appen.
Vilket flygbolag? Hos Xiamen Airlines verkar det vara SKEBX123456789 som gäller.

Fortfarande helt omöjligt att komma åt min revenue bokning med Xiamen. Trots rätt Order nr/ Ticket nr så får jag bara upp ”Something went wrong. Please try again later.”
Har mejlat supporten som i sin tur har lagt in mitt EB nr, och ursäktat sig för att sidan kan ha strulat…

Hej! Behöver er hjälp! Ganska erfaren när det gäller flyga österut! Har även en resa i sluttampen November då jag lyckas få med alla dessa bolag på 5 dagar (x markerat inkluderat). Skippar Garuda i Asien, funkar inte med min rutt! Men då återstår några bolag för att nå totala 15! Ni som kan det här med flyga europa och västerut, har ni några bra tips på hur jag kan få till 7 bolag till!? för en vettig peng! Helst gärna lång helg eller uppdelat på 2 olika långhelger! Jag har inte fått till en bra route ännu ;/

Tack på förhand för all hjälp!

AmericaAerolineas Argentinas
1​
AmericaAeroMexico
2​
AmericaVirgin Atlantic,
3​
AmericaDelta Airlines,
4​
MEAKenya Airways,
5​
x