Glass och smoothie, låter gott... kommer dit om en timme.Den flytande födan har överlag förbättrats.
Glass och smoothie, bättre gin och whisky.
Visa bifogad bild 139450Visa bifogad bild 139451
What?? Jag var där i torsdags, men såg den inte. Måste ha åkt för tidigt....Mjukglass Gold Lounge ARN-T5 och korv också, vilken jäkla torsdag, SAS går bra nu![]()
Haha, 12-14? Praoade du som donken-clownen varje år på högstadiet? Guld!Verkar råda olika meningar kring hur ofta dom ska rengöras.
Men visst kan det ligga något i det också, tror dock inte det har skadat deras varumärke iaf
Visa bifogad bild 139319
Min korta karriär på McDonalds när jag va 12-14år bestod enbart i att klä ut mig till någon av karaktärerna på olika temadagar på nöjesparker runt om i Sverige, men kan nog kontakta någon som har bättre koll om vi verkligen vill veta![]()
Nästan! En kompis storebrorsa avancerade i tidig ålder som någon sorts marknadsansvarig på huvudkontoret.Haha, 12-14? Praoade du som donken-clownen varje år på högstadiet? Guld!
Datapunkt från Guld på Arlanda 3 mars 14.10: Mjukglassen är borta och kommer ej tillbaka. Detta enligt personal.