Senaste nytt

Vad serveras i SAS Loungen idag?

Den flytande födan har överlag förbättrats.
Glass och smoothie, bättre gin och whisky.

thumbnail_20230215_141748.jpg
thumbnail_20230215_132247.jpg

Mjukglass Gold Lounge ARN-T5 och korv också, vilken jäkla torsdag, SAS går bra nu :)
What?? Jag var där i torsdags, men såg den inte. Måste ha åkt för tidigt....

Nu är jag här igen - håller tummarna för att den gör comeback innan jag behöver gå.

Edit: Nu såg jag den stå där lite diskret i ett hörn.

Last edited:
Verkar råda olika meningar kring hur ofta dom ska rengöras.
Men visst kan det ligga något i det också, tror dock inte det har skadat deras varumärke iaf :)
Visa bifogad bild 139319
Min korta karriär på McDonalds när jag va 12-14år bestod enbart i att klä ut mig till någon av karaktärerna på olika temadagar på nöjesparker runt om i Sverige, men kan nog kontakta någon som har bättre koll om vi verkligen vill veta :D
Haha, 12-14? Praoade du som donken-clownen varje år på högstadiet? Guld!

Haha, 12-14? Praoade du som donken-clownen varje år på högstadiet? Guld!
Nästan! En kompis storebrorsa avancerade i tidig ålder som någon sorts marknadsansvarig på huvudkontoret.
Så fort det vankades McDonaldsdag på Gröna Lund, Kolmården eller öppnas nya resturanger i södra Stockholm etc så fick vi klä ut oss till dom olika karaktärerna. (Tror vi tjänade 50:-/h)
Kan skriva på mitt CV att jag uppträtt på stora scen på Gröna Lund med Markoolio och lite andra artister.
Förutom dom få pengarna vi fick ihop så badade vi i gratiskuponger på donken, det va populärt bland kompisarna ;)

Toppen