Senaste nytt

Vad serveras i SAS Loungen idag?

pswe

Medlem
Den som avfärdar lounge at arrival för Diamonds har aldrig ankommit Köpenhamn fram mot kvällningen efter en flygning i plus, post-polarrullen.
Trevlig långhelg!
 

Attachments

  • 9FFABA52-4F10-43F6-8397-5C76872CDBF2.jpeg
    9FFABA52-4F10-43F6-8397-5C76872CDBF2.jpeg
    88,9 KB · Visningar: 352

ulagun

Medlem
Inte ätbart men noterat att Kastrup loungen numera tagit bort våtservetterna. Ersatt med handspritdunkar.
Troligtvis del av besparingarna
Tråkigt för var då bra och enkelt ta med några att ha undet resan.
 

ulagun

Medlem
Inte ätbart men noterat att Kastrup loungen numera tagit bort våtservetterna. Ersatt med handspritdunkar.
Troligtvis del av besparingarna
Tråkigt för var då bra och enkelt ta med några att ha undet resan.
Rättning;
Våtservetterna finns kvar men är inlåsta på säkert ställe. Frågar man snällt får man ett antal av damerna vid entrén.
 

mha321

Medlem
Väcker en gammal tråd för en notering. Idag serveras, inte helt ovanligt, fisk frikadeller med remoulad i gold på cph. On man får tag i dem när de just ställt ut en ny panna så det är varmt så är de väl helt ok.

Men anledningen att notera just idag:

Bonuspoäng till den amerikan som hämtade en sådan där sopp-skål, slevade den full med remoulad, tog en sked och gick och satte sig.

Jag undrar om han visste vad det var... Tyvärr hade jag min plats borta i andra änden så jag kände inte att jag kunde ställa mig framför och stirra ut honom för att se reaktionen...
 

Homer

Medlem
Väcker en gammal tråd för en notering. Idag serveras, inte helt ovanligt, fisk frikadeller med remoulad i gold på cph. On man får tag i dem när de just ställt ut en ny panna så det är varmt så är de väl helt ok.

Men anledningen att notera just idag:

Bonuspoäng till den amerikan som hämtade en sådan där sopp-skål, slevade den full med remoulad, tog en sked och gick och satte sig.

Jag undrar om han visste vad det var... Tyvärr hade jag min plats borta i andra änden så jag kände inte att jag kunde ställa mig framför och stirra ut honom för att se reaktionen...


Var det den här unga damen?
 
Toppen