Vad händer med SAS och Eurobonus när Air France/KLM köpt in sig?

palmen skrev:Så du har bokat tor under 1000 sek?Klicka för att utvidga...
Från CPH i oktober. CPH-IST-AUH AUH-IST-CPH i C.

1000028880-jpg.154635

TP12 skrev:Från CPH i oktober. CPH-IST-AUH AUH-IST-CPH i C.Visa bifogad bild 154635Klicka för att utvidga...

Jag får 1321 för samma rutt. Ditt kvitto specar inte heller en Star Alliance Fee?

Både AUH och SGD verkar vara villiga destinationer, får 1149 inkl avgift för en resa dit med ett stopp per väg (DEL/FRA).

Mattias Holmén skrev:Jag får 1321 för samma rutt. Ditt kvitto specar inte heller en Star Alliance Fee?Både AUH och SGD verkar vara villiga destinationer, får 1149 inkl avgift för en resa dit med ett stopp per väg (DEL/FRA).Klicka för att utvidga...
Är detta verkligen det ursprungliga bokningen? Ser ut som det är omruttning tycker jag!
img_2439-jpeg.154636

pswe skrev:Ska det jämföras lika för lika så är det värt att notera att det där är ett kvitto efter ombokning och då framgår inte Star avgiften, som du har på ursprungliga kvitton.Klicka för att utvidga...
Ja, staravgiften tillkommer. Kollade några andra, dock från 2022 eller början av 2023. ET till Zanzibar och tillbaka ca 1 100 (ex staravgift), SQ till HKT (hem från BKK) ca 1 400 (ex staravgift).

TP12 skrev:Ja, staravgiften tillkommer. Kollade några andra, dock från 2022 eller början av 2023. ET till Zanzibar och tillbaka ca 1 100 (ex staravgift), SQ till HKT (hem från BKK) ca 1 400 (ex staravgift).Klicka för att utvidga...
Varför räknar du utan star avgiften?

Mitt bidrag till ovan diskussion:

2002kr för ARN - ADD - SEZ ToR i C med Ethiopian

2150kr för ARN - FRA - IST - PTY på ditvägen och PTY - IST - AMS - ARN på hemvägen i C/Plus med Lufthansa, Turkish & Sas

Exempelvis sommarresan USA 2024 om 2 veckor:

arn-cph-iad // iad-fra-vie

1289 sek, allt i C med SAS, Lufthansa och Austrian

Påsken 2025:

arn-lhr-bog-mia

mia-bog-ist-fra-arn

1978 kr

Jag har 4 flyg med Turkish bokade i September med mitt EB#. Borde jag försöka ändra program på biljetterna eller kommer de poängen ändå rassla in tror ni?

Minnesinger skrev:Jag har 4 flyg med Turkish bokade i September med mitt EB#. Borde jag försöka ändra program på biljetterna eller kommer de poängen ändå rassla in tror ni?Klicka för att utvidga...
Det är garanterat att poängen kommer INTE in i Eurobonus efter 1 september.

Byt till en annan program som är kvar i Star Alliance.

Back