Flyer722
Medlem
Varför räknar du utan star avgiften?Ja, staravgiften tillkommer. Kollade några andra, dock från 2022 eller början av 2023. ET till Zanzibar och tillbaka ca 1 100 (ex staravgift), SQ till HKT (hem från BKK) ca 1 400 (ex staravgift).
Varför räknar du utan star avgiften?Ja, staravgiften tillkommer. Kollade några andra, dock från 2022 eller början av 2023. ET till Zanzibar och tillbaka ca 1 100 (ex staravgift), SQ till HKT (hem från BKK) ca 1 400 (ex staravgift).
Ingen speciell anledning - fick upp siffrorna utan den då jag gjort lite förändringar i bokningarna.Varför räknar du utan star avgiften?
Vi är flera här som uppenbarligen skulle kunna börja en alternativ karriär med Kalle Blomkvist.Är detta verkligen det ursprungliga bokningen? Ser ut som det är omruttning tycker jag!Visa bifogad bild 154636
Det är garanterat att poängen kommer INTE in i Eurobonus efter 1 september.Jag har 4 flyg med Turkish bokade i September med mitt EB#. Borde jag försöka ändra program på biljetterna eller kommer de poängen ändå rassla in tror ni?
Tackar. Lufthansa it is.Det är garanterat att poängen kommer INTE in i Eurobonus efter 1 september.
Byt till en annan program som är kvar i Star Alliance.