Du kanske ska läsa om mina inlägg. Jag skriver att det gäller ToR.Ok, jag pratade on tur och retur och du listar enkelresor.
Du kanske ska läsa om mina inlägg. Jag skriver att det gäller ToR.Ok, jag pratade on tur och retur och du listar enkelresor.
CPH-IST-SGN. Vet inte vad det är för EUR112 du pratar om, men den har tydligt inte applicerats på mina bokningar.
Gör du? Du skriver ju själv att priset är för CPH-IST-SGN?Du kanske ska läsa om mina inlägg. Jag skriver att det gäller ToR.
@palmen jag skriver ”Alla skatter i mitt inlägg gäller ToR.”Gör du? Du skriver ju själv att priset är för CPH-IST-SGN?
@palmen nu säger jag det för sista gången: Ja.Så du har bokat tor under 1000 sek?
Från CPH i oktober. CPH-IST-AUH AUH-IST-CPH i C.Så du har bokat tor under 1000 sek?
Är detta verkligen det ursprungliga bokningen? Ser ut som det är omruttning tycker jag!Jag får 1321 för samma rutt. Ditt kvitto specar inte heller en Star Alliance Fee?
Både AUH och SGD verkar vara villiga destinationer, får 1149 inkl avgift för en resa dit med ett stopp per väg (DEL/FRA).
Ska det jämföras lika för lika så är det värt att notera att det där är ett kvitto efter ombokning och då framgår inte Star avgiften, som du har på ursprungliga kvitton.
Ja, staravgiften tillkommer. Kollade några andra, dock från 2022 eller början av 2023. ET till Zanzibar och tillbaka ca 1 100 (ex staravgift), SQ till HKT (hem från BKK) ca 1 400 (ex staravgift).Ska det jämföras lika för lika så är det värt att notera att det där är ett kvitto efter ombokning och då framgår inte Star avgiften, som du har på ursprungliga kvitton.