Bryant
Medlem
Du kan jo trøste deg med at det er verre jo mer tacky selskapet blir. Med andre ord er nok dette, as good as it gets, hvis du vil ha noe direkterute. La oss si Vueling hadde hatt en direkterute, eller Norwegian (jeg aner ikke hvem som flyr direkte, så jeg snakker teoretisk) - da hadde det nok blitt ENDA "bedre" (aka verre)De gangene jeg har måttet vente på delt venteområde med Norwegianfly har det vært karneval. Mener å huske det blandt annet har vært Oslo til Praha, Riga og Mallorca som var det verste. Noe så sinnsykt med merkelige folk. Rene freak-showene, med berusede "høymælte" (ropende) mennesker kledd i leopard-mønster, permanent på håret og trillekofferter de har kjøpt på rusta. Alt skal være billig. Ikke bare flybilletten, men de selv og, tydeligvis.
Either way. Ting som irriterer meg i Lufthansa Lounges:
*Når det forviller seg inn en kvinne i det mannsdominerte miljøet, så har hun så mye parfyme at du holder på å kveles.
*At det ALLTID kommer én dame inn på toalettet når jeg er der. Hva er oddsen liksom? Hun var ikke i loungen før, og kom akkurat når jeg gikk inn. Kan jeg ikke få være i fred når jeg først er av den truede dyrearten: dame i lounge?![]()
*Menn som går når de prater i telefonen. Sett deg ned for f***.
Vem är tacky egentligen?
Vueling flyger inte direkt det gör däremot Norwegian.
Den "bästa" upplevelse är att ta en flygstol med ett Charterbolag. Majoriteten av de som är ombord är genuint glada för att få åka på semester. Då blir det en trevligare miljö. Ok, hamnar du bredvid gänget som ska till Magaluf en vecka kan det bli lite stökigt.