Det finns ju otroligt mycket som kan irritera pa en resa.
- Businessclass resenarer som tror att bara for att dom reser i C sa ar dom battre an ovriga resenarer (aven andare businessclass passagerare.
- Ovanstaende resenarer som faller satet mitt under maltiden sa du spiller all din dryck
- Ovanstaende resenarer som gar pa planet forst och sedan direkt staller sig i gangen och fiplar med vaska och grejer so INGEN annan kan boarda planet, detta ar speciellt otrevligt nar det ar bussgate och minusgrader ute
- Ovanstaende resenarer i fast track i securityn som anvander 10 lador med en sak i varje lada
- Passagerare (ofta i ECO) som inte duschat eller kommer direkt fran en hard natts festande till en morgonflygning och sitter bredvid mig
- Passagerare som sitter i fel sate (mitt) och cabin crew som sager att det gor inget och ber mig sitta i ett annat sate istallet
- Folk som irriterar sig pa barn, barn ar jobbiga men de ska fa resa dom ocksa.
- Folk som gar sakta eller inte alls efter avstigning da jag bara vill hem fort
- Passkontrollanter som hellre sitter kvar i fikarummet nar koerna i border control borjar bli olidligtlanga (LHR T5 domestic transit)
Jag kan nog fylla pa dena listan och gora den mycket lang och ja jag vet att jag ar en jobbig resenar men nar man ar inne i en hektiskt reseperiod med 4-6 legs per vecka med manga tidiga flyg och lite somn sa blir listan lang.
Pa fredag blir det dock en resa i SAS Plus enbart for semester, och for att reta vissa barnhatare har sa ar hela min familj inklusive barnen placera pa rad 1