Kul att de inte längre ingår, eftersom de aldrig har haft fat track på Landvetter även om det har fungerat. Nu har däremot Lufthansa tecknat avtal om fast track på Landvetter. Så sedan en dryg månad, har nu även Lufthansa fast track. Funkar det nu att gästa?Diamondsupporten mailade tillbaka till mig idag:
Jag har undersökt detta och det är så att Lufthansa ingår inte längre i avtalet för FastTrack på Landvetter.
Jag har tagit detta vidare för att uppdatera informationen på hemsidan och jag beklagar de problem detta medfört.
Bra att de tar reda på vad som faktiskt gäller. Då gäller det bara att lyckas övertyga spärrpersonalen om att man kan ta med sig en gäst in när man flyger SAS.
Tänk positivt. Det är ett ypperligt tillfälle att utnyttja kortförsäkring och handla kläder och/eller skor.ATR med dålig lastkapacitet, från GOT till CPH. Tråkigt när en resa på 50 minuter, innebär att bagaget inte kommer fram till CPH förrän efter mer än 24 timmar på grund av att inte allt bagage får plats.
Tänk positivt. Det är ett ypperligt tillfälle att utnyttja kortförsäkring och handla kläder och/eller skor.![]()
Bara om det inte händer på en söndag i Tyskland...Precis.. Nyttjade amexförsäkringen i Berlin i somras när bagaget blev 8 h sent pga tajt mellanlandning i cph (45 min).. Blev bra shopping för 6000 sek (3000kr a 2 Pers)
Bara om det inte händer på en söndag i Tyskland...
Det är ju precis här Tegel visar sin allra bästa sida. Minimal airside och ett brett utbud av shopping och underhållning på landside.Då får det bli shopping på flygplatsen, om man kan ta sig airside igen...