Senaste nytt

Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com

Trevligt verktyg! Vad är anledningen till att det är rätt så begränsat med destinationer? T.ex. europeiska storstäder.

Vad menar du?
Via 'Search *A' finns ingen destinationsbegränsning. Du kan även söka rensa sas via denna funktion genom att välja "SK only".
Via 'Search SAS' listas alla SAS Lounghaul destinationer.
 
  • Gilla
Reactions: JPE

TP12

Medlem
Trevligt verktyg! Vad är anledningen till att det är rätt så begränsat med destinationer? T.ex. europeiska storstäder.

Antar att du söker under "Search SAS", välj "Search *A" istället - kryssa i "SK only" om du bara vill få fram SAS awards.

edit: Tvåa på bollen
 

toer00

Medlem
@LSH om man kryssar i SK Only vid *A söket, kommer ett felmeddelande upp…

1169746A-162A-43FC-9CAE-E4F6300A9D07.png
 

LSH

Medlem
@LSH Hur har du fått access till sas api?
Jag byggde mina funktioner genom att se hur sas.se kommunicerar med sas API. Efter något år implementerade SAS ett bot-filter som spärrade mitt IP från att göra anrop. Jag stängde då sajten men efter diskussion i denna tråd valde SAS att "vitlista" min sajt. Jag har alltså inga api-nycklar eller särskilda endpoints.
 

MathiasP

Ny medlem
Jag byggde mina funktioner genom att se hur sas.se kommunicerar med sas API. Efter något år implementerade SAS ett bot-filter som spärrade mitt IP från att göra anrop. Jag stängde då sajten men efter diskussion i denna tråd valde SAS att "vitlista" min sajt. Jag har alltså inga api-nycklar eller särskilda endpoints.
Aah då var det som jag trodde då:) Grymt bra jobbat med din tjänst btw! Jobbar själv som iOS-utvecklare och hade planer på att göra nått kul för iPhone :)
 

MathiasP

Ny medlem
Vad vill du göra? Så länge det inte handlar om betaltjänster kan jag bistå med SAS-data.
Inga planer på någon betaltjänst:) Jag vill egentligen göra någon hybrid av awardfares och awardhacks där det visuella är i fokus och göra det enkelt och synligt. Cachar sparar nått i en db själv eller relayar du bara requesten till SAS varje gång någon gör en sökning på awardhacks? Har lite idéer men måste få mer förståelse över datan först innan jag vet vad som är rimligt att genomföra:)
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen