Senaste nytt

Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com

JPE

Medlem
Jag behövde hastigt flytta sajten i veckan och det IP den körs på nu är inte vitlistad av SAS. Datainsamling görs på den gamla ip-adressen så data för SAS är uppdaterat. Har därför tillfälligt stängt av star-söket men ska ordna det på ett eller annat sätt inom kort.
Tack för allt ditt jobb!
 

LSH

Medlem
Hej!

Tack för felrapporten! Verkar vara något strul med Microsoft Azure igen. Ligger en gammal (inte senaste) faktura som jag inte kommer åt att betala. Detta har hänt någon gång tidigare när jag byter kreditkort och säger upp det gamla. Jag har anmält till supporten och hoppas att de löser det snart.
 

JPE

Medlem
Hej!

Tack för felrapporten! Verkar vara något strul med Microsoft Azure igen. Ligger en gammal (inte senaste) faktura som jag inte kommer åt att betala. Detta har hänt någon gång tidigare när jag byter kreditkort och säger upp det gamla. Jag har anmält till supporten och hoppas att de löser det snart.
Ja, deras invoice-del är inte den bästa.
 

stopover

Medlem
Hej!

Tack för felrapporten! Verkar vara något strul med Microsoft Azure igen. Ligger en gammal (inte senaste) faktura som jag inte kommer åt att betala. Detta har hänt någon gång tidigare när jag byter kreditkort och säger upp det gamla. Jag har anmält till supporten och hoppas att de löser det snart.

Har själv också haft massa problem med Azure på sistone, tror det är dags att byta molnleverantör inom kort.

Oavsett så är Awardhacks guldvärd, tack @LSH :)
 

Bat

Medlem
Trevligt verktyg! Vad är anledningen till att det är rätt så begränsat med destinationer? T.ex. europeiska storstäder.
 
Toppen