Senaste nytt

Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com

LSH

Medlem
Jag har nu lagt tillbaka länken till Star-söket. När jag läser tråden för lyckade bokningar blir jag förvånad över att den används så lite. Är det något som behöver förbättras?

Har även lagt till Toronto-linjerna. Finns ännu inget data men ni kan skapa bevakningar (alerts).
 

LPC123

Medlem
Jag har nu lagt tillbaka länken till Star-söket. När jag läser tråden för lyckade bokningar blir jag förvånad över att den används så lite. Är det något som behöver förbättras?

Har även lagt till Toronto-linjerna. Finns ännu inget data men ni kan skapa bevakningar (alerts).
Jag har lite dålig koll på vad du menar nu?
Tyckte jag hade bra koll på sökningar men detta har jag bommat?
 

JPE

Medlem
Jag har nu lagt tillbaka länken till Star-söket. När jag läser tråden för lyckade bokningar blir jag förvånad över att den används så lite. Är det något som behöver förbättras?

Har även lagt till Toronto-linjerna. Finns ännu inget data men ni kan skapa bevakningar (alerts).
Använder star-sökningen ofta och den är kanon, framförallt att man kan söka 7 eller 14 dagar. Nu verkar det dock som den inte fungerar längre (fungerade igår), får en 500:a oavsett vilken sökning jag gör.
 

JacobGBG

Medlem
Jag har nu lagt tillbaka länken till Star-söket. När jag läser tråden för lyckade bokningar blir jag förvånad över att den används så lite. Är det något som behöver förbättras?

Har även lagt till Toronto-linjerna. Finns ännu inget data men ni kan skapa bevakningar (alerts).


Detta felmeddelande brukar jag lida av:

Error.
An error occurred while processing your request.
Development Mode
Swapping to Development environment will display more detailed information about the error that occurred.

Development environment should not be enabled in deployed applications, as it can result in sensitive information from exceptions being displayed to end users. For local debugging, development environment can be enabled by setting the ASPNETCORE_ENVIRONMENT environment variable to Development, and restarting the application.
 

JPE

Medlem
Detta felmeddelande brukar jag lida av:

Error.
An error occurred while processing your request.
Development Mode
Swapping to Development environment will display more detailed information about the error that occurred.

Development environment should not be enabled in deployed applications, as it can result in sensitive information from exceptions being displayed to end users. For local debugging, development environment can be enabled by setting the ASPNETCORE_ENVIRONMENT environment variable to Development, and restarting the application.
Precis samma fel som jag får och svaret från servern är 500 Internal server error. :)
 

LSH

Medlem
Tack för felrapporterna! Ser ut som de stuvat om domäner och URLer och glömt hantera den gamla uppsättningen. Medan jag felsökte såg det dock ut som de rättade till det. Hojta till om det går sönder igen så bör jag nu enkelt kunna laga det. Innebär också att datainsamlingen för bevakningar legat nere under dagen men den kommer ifatt under natten.
 

JPE

Medlem
Tack för felrapporterna! Ser ut som de stuvat om domäner och URLer och glömt hantera den gamla uppsättningen. Medan jag felsökte såg det dock ut som de rättade till det. Hojta till om det går sönder igen så bör jag nu enkelt kunna laga det. Innebär också att datainsamlingen för bevakningar legat nere under dagen men den kommer ifatt under natten.
Tack för snabb insats!
 

SK4628

Medlem
Tack för felrapporterna! Ser ut som de stuvat om domäner och URLer och glömt hantera den gamla uppsättningen. Medan jag felsökte såg det dock ut som de rättade till det. Hojta till om det går sönder igen så bör jag nu enkelt kunna laga det. Innebär också att datainsamlingen för bevakningar legat nere under dagen men den kommer ifatt under natten.
Tack för att du håller detta igång - jag anser det är det bästa sättet att hitta SAS Star Alliance bonusresor! Väldigt smidigt att kunna söka 1-2 veckor på ett bräde, jämfört med SAS egen sida och awardfares endagarssök.
 

TP12

Medlem
Tack för felrapporterna! Ser ut som de stuvat om domäner och URLer och glömt hantera den gamla uppsättningen. Medan jag felsökte såg det dock ut som de rättade till det. Hojta till om det går sönder igen så bör jag nu enkelt kunna laga det. Innebär också att datainsamlingen för bevakningar legat nere under dagen men den kommer ifatt under natten.

Hej och tack för utmärkt verktyg. Har inte fått *A-söket att fungera alls idag, ger noll träffar på alla söksträngar jag testat med (får träffar när jag går in på SAS hemsida) varken på business eller economy.
 

LSH

Medlem
Hej och tack för utmärkt verktyg. Har inte fått *A-söket att fungera alls idag, ger noll träffar på alla söksträngar jag testat med (får träffar när jag går in på SAS hemsida) varken på business eller economy.
Jag behövde hastigt flytta sajten i veckan och det IP den körs på nu är inte vitlistad av SAS. Datainsamling görs på den gamla ip-adressen så data för SAS är uppdaterat. Har därför tillfälligt stängt av star-söket men ska ordna det på ett eller annat sätt inom kort.
 
Toppen