tjock_röker
Medlem
Sugen på köpa på mig nu under kampanjen, är ute efter att resa en first tripp i juni/juli. Spelar egentligen ingen roll vart, dock till asien. Har kollat lite, verkar helt dött i juni/juli, ska man satsa på köpa ändå och hoppas på att det öppnar upp sig?
Edit: Har hittat en lucka i Augusti och dessutom tillgång(enligt BA). Rutten blir då:
ARN-LON C
LON-HKG F
HKG-BKK F och destination.
KUL-BOM C
BOM-LHR F
LHR-ARN C
Tror ni detta går igenom? Skulle gärna slippa bombay svängen och åka direkt från BKK/HKG/KUL tillbaka men hittar inget. Och blir detta 100k miles tot?
En andra edit: Nu har tydligen usdm blivit informerade om BAs fuel surcharges, hur mycket innebär det på mina sträckor, någon som har en gissning?
Edit: Har hittat en lucka i Augusti och dessutom tillgång(enligt BA). Rutten blir då:
ARN-LON C
LON-HKG F
HKG-BKK F och destination.
KUL-BOM C
BOM-LHR F
LHR-ARN C
Tror ni detta går igenom? Skulle gärna slippa bombay svängen och åka direkt från BKK/HKG/KUL tillbaka men hittar inget. Och blir detta 100k miles tot?
En andra edit: Nu har tydligen usdm blivit informerade om BAs fuel surcharges, hur mycket innebär det på mina sträckor, någon som har en gissning?
Last edited: