182€ till PLUS och 395€ till business, vilket är bra mycket billigare än vad det låg på när jag kollade sist för nåt år sen. Dock lite dyrare än när jag började med OT.
Det kan funka! Kom tidigt till flygplatsen så kan du ibland ha större chans. Och välkommen till businessclass!Skall man våga hoppas på att man kan uppgradera till Business för poäng om det ser ut såhär? Har OT som gick igenom till Plus från Go... ARN-EWR i morgon 10.25 i nya kabinen med Sas. 325 poäng från guld![]()
Det blir nog mycket svårt, men testa att ringa SAS. Kan vara värt ett försök i alla händelser. Annars har du ju alternativet med poäng kvar, om du har tillräckligt av den varan. Eller möjligtvis köpa uppgradering direkt på flygplatsen - har dock aldrig gjort det själv på SAS.Hej, sorry om frågan varit uppe förut, vi är 4 i grupp, bara jag vill använda optiontown . kan man få en ny egen PNR från SAS eller hur göra ?
Det kan funka! Kom tidigt till flygplatsen så kan du ibland ha större chans. Och välkommen till businessclass!
Perfekt, kan vara bra att veta!Svar till Falcon 71:
Jag satt i ungefär samma sits med 3 personer i samma bokning. Jag ringde SAS i dag och det var inga problem alls att bryta ut en person ur bokningen och få två bokningsnummer.