Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om jag uppgraderar min GO till Plus, följer alla förmåner med? Dvs blir biljetten ombokningsbar? Följer alla förmåner med vid bekräftad uppgradering?

Om jag uppgraderar min GO till Plus, följer alla förmåner med? Dvs blir biljetten ombokningsbar? Följer alla förmåner med vid bekräftad uppgradering?

För inrikes så är det inga problem att boka om, har inte testat återbetala det funkar nog inte.
Bokade billigaste Go i veckan, uppgraderade till Z med OT, sen bokade jag om till en senare avgång via appen, funkgerarde perfekt.

Svaret på min fråga finns säkert någonstans i tråden redan men jag kommer inte läsa igenom hela...
Jag testar OT för första gången nu och har fått en bekräftad uppgradering (på OT-hemsidan, inget mail ännu) imorgon. När jag ska checka in i appen så är bokningen ändrad till business, fast det borde vara plus, men när jag klickar checka in kommer det upp att bokningen inte finns, samma sak händer när jag försöker checka in på hemsidan. Brukar detta hända?

Sorry för OT men tack @Granström för en mycket trevlig flygning och businessclass.se för tipsen om optiontown

Attachments

• DSC_0038.JPG
    DSC_0038.JPG
    {memory} MB · Visningar: 380
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen