Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

Tjaeng

Medlem
Finns det någon lista där ute på vilka rates som är standard, okej och bäst? Testade en CPH-PVG-bokning i M med 4 dagars mellanrum, priset för upgrade option till C sjönk från 390 till 297 euro, Eco Extra från 197 till 141...
 

joemume

Medlem
Körde en dubbelregistrering, dvs. både bekräftad award upgrade och OT för morgondagens tripp till IAD med SK925. Märkligt nog gick awardupgraden igenom 2 dagar innan avresa, medan OT failade så sent som idag till lunch.

Surt, hade hellre kört OT. Jag har en dålig statistik, antagligen 3 av 10 eller nåt sådant i success rate. Antagligen pga att jag flyger mycket vintertid, när planen till USA är halvfulla...
 

Pixel

Medlem
Jag provade med Optiontown på vår resa hem från PVG till CPH förra veckan. I vecka 3 var priserna 142 euro resp. 302 euro. Vecka 7 steg priserna med 25 euro. Det blev ingen uppflyttning men det förstod man när kabinfaktorn låg på 30 %.

Finns det någon lista där ute på vilka rates som är standard, okej och bäst? Testade en CPH-PVG-bokning i M med 4 dagars mellanrum, priset för upgrade option till C sjönk från 390 till 297 euro, Eco Extra från 197 till 141...
 

Bryant

Medlem
Andreijas: då kommer du med flyget som jag åker hem med. Jag har inte fått något svar ang OT för min resa CPH-PVG på fredag eller PVG-CPH på söndag. Jag fortsätter hålla tummarna.. Betalade 280€ per sträcka.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen