TreD
Medlem
Det har väl aldrig varit softblock på longhaul Business? Eller ens plus? Bara på Europa?
Det var Europa jag syftade på. Där må jag medge att blockeringen fungerar bättre och bättre för min egen del.
Det har väl aldrig varit softblock på longhaul Business? Eller ens plus? Bara på Europa?
Det gäller ju inte ens Europa, så ingen fara ...Det var Europa jag syftade på. Där må jag medge att blockeringen fungerar bättre och bättre för min egen del.
Har redan ett nytt SAS EB Mastercard med EBD-prefixet...Undrar om de då kommer skicka ut nya kort till alla också med rätt kod på![]()
Fick årets Amex Pt igår med brunsåsstatus. Det blir till att be om ett nytt kort om en månad eller två när dammet har lagt sig
Jag gillar infant-diskningen! Men, det kan bli trångt i + framöver, jag hoppas de inte offrar soft-block-principen för detta projekt![]()
Jag tror inf diskas på i stort sätt alla bolag. Hade en pratstund med en SWISS-anställd och hon förklarade att de aldrig uppgraderar familjer med inf. Vilket är rätt logiskt.
Om 4 månader är har vi inte inf utan child.
Nackdelen är ju att Du får pröjsa för en pers till...
Sen är det ju otroligt mycket trevligare att barnet får lite space. Inte roligt att sitta med en 23-månaders i knät på en full kärra.Jag försöker tänka på det positiva..![]()