På SAS guld-mailen och reservations@hertz.comTack. Då kanske man skall vänta lite med att klaga och begära poängen.
Hur kontaktade du dem?
Helt värdelöst om det hamnar hos deras globala center, har märkt att de inte fattar att datum skrivs i andra format i olika delar av världen.Bokade via SAS länken, rätt CDP på kontraktet.
Men nä, inga poäng.
Skickade ett claim, de sa att datumet inte stämde.
mailade in hyreskontraktet men icke...
Svar från Hertz:
Thank you for contacting us.
We apologize for the delayed response and for any inconvenience that may have been caused. We understand that you want this issue resolved as soon as possible. Regarding your concern, we carefully checked your rental records and found out that your frequent traveler program was not added to the rental information that you provided. Please note that we are unable to add a frequent traveler program to a closed rental.
Thank you for being a Hertz loyalty member. We look forward to your future reservations. Have a great day.
Fasen varför ska det vara så här...
ska prova claima igen, är inte själva iden med retroregistrering att fixa till poäng som inte registreras?
suck....
Helt värdelöst om det hamnar hos deras globala center, har märkt att de inte fattar att datum skrivs i andra format i olika delar av världen.
Skicka till svenska kundtjänsten istället.
Var ska man skriva?
Testade en vända till med Claim formuläret, men får bara tillbaka att datumet inte stämmer.
Fick även ett nytt mail från dem nån dag senare
***************
Dear FF#1,
Thank you for the response. I appreciate the opportunity to review your concerns.
We apologize for the inconvenience. I understand that you want this concern resolved as soon as possible. I have reviewed your rental record, and based on our records, it shows that your frequent traveler number was not attached to this reservation and rental record, which is why your points for frequent travelers were not added.
Thank you for the opportunity to assist you, and thank you for being a Hertz President Circle member. Your business is valued, and we look forward to receiving your response.
****************
skickat in EB nummer, får se vad som händer....
att man ens orkar att hålla på...