Senaste nytt

Upp till 10 000 extrapoäng och 5000 statuspoäng på hyrbil med Hertz

Håller på och diskuterar med Hertz gällande tidigare hyror.
Men tänkte trots det lägga in några bokningar efter sommaren.

Försöker boka 3 dygn. Loggar in på sas.se och klickar mig vidare till Hertz.
Det stå om kampanjen men när jag söker och ska boka står det "tjäna 2000 extrapoäng".
Enligt villkoren ska 3 dygn ge 3000 extrapoäng och 1500 statuspoäng.

Någon som för rätt när ni försöker boka?
Samma här

Drygt två veckor tog det innan *trumvirvel* rätt poäng kom in för en 3-dagars hyra.
IMG_1715.jpeg

Har hyrt 6 helger inom kampanjen. Har fått (korrekt) poäng för den 5:e hyran i slutet av maj, men inget i övrigt. Känns inte helt förtroendeingivande.

Mailade supporten för cirka två veckor sen. Har ej fått svar.

Har hyrt 6 helger inom kampanjen. Har fått (korrekt) poäng för den 5:e hyran i slutet av maj, men inget i övrigt. Känns inte helt förtroendeingivande.

Mailade supporten för cirka två veckor sen. Har ej fått svar.
Claima genom denna länk https://www.sas.se/eurobonus/poang/registrera-saknade-poang/
Fått svar inom 24h (men iofs har de inte gjort rätt för sig än, så kan inte säga att det funkar. Men respons på svenska är något, i alla fall).

Jag blir alltid förvånad när det sker, men också fått in mina statuspoäng utan problem. Otroligt men sant.

Vanligen gillar ju denna bransch att krångla under lång tid med sina kunder. De kanske har ett stort kontor med folk anställda med mycket gynnsamma arbetsmarknadsåtgärder, eventuellt kontrakt med valfri institution med tanke på svaren jag ibland får.

Kampanjen gäller nu till 30. juni. Jag har försökt hitta begränsningar vad gäller länder kundtjänst/institution/Af anställda kan skylla på. Någon som sett en lista med undantag inom EU?

Toppen