Senaste nytt

Turkish Airlines statusmatchar

Jag skickade in igen för ett par veckor sedan. Fick nu svar att de ville ha bild på kort och statement (som jag skickade in då). Jag tror de har outsourceat hanteringen av detta till något zoo. Sannolikt är det bara att pröva på nytt och hoppas att de någon gång läser det man skickar in.

Jag skickade in min statusmatchning den 26/12 och fick deras Elitekort i brevlådan igår och fick mail någon dag innan om matchningen. Hade bifogat en bild på mitt A3-guld kort. Fick först ett meddelande om att det "bara" blev Classic plus eller vad de nu kallar kortet. Någon dag senare så hade de gjort en uppgradering till Elite.

Mycket märkligt förfarande och deras rutiner verkar vara något bristfällig utifrån svaren här i tråden.

Frågan är nu om man kan matcha detta kort mot ett EB Guld? ;)

In order to evaluate your request about Gold membership status match, we would like you to send the copy of your membership statement which shows the last two months of your flights by using the link below;

fick jag nu, jag som inte har gjort några flights med Aegean senaste tiden. Vad skulle ni svara för att öka chanserna till match?

Blev matchad idag, ansökan gick iväg 25/2.

In order to evaluate your request about Gold membership status match, we would like you to send the copy of your membership statement which shows the last two months of your flights by using the link below;

fick jag nu, jag som inte har gjort några flights med Aegean senaste tiden. Vad skulle ni svara för att öka chanserna till match?

Har du flygit något inom *A på sistone? Isf kan du ju säga att du jagar status där för stunden.

Jag skickade in igen för ett par veckor sedan. Fick nu svar att de ville ha bild på kort och statement (som jag skickade in då). Jag tror de har outsourceat hanteringen av detta till något zoo. Sannolikt är det bara att pröva på nytt och hoppas att de någon gång läser det man skickar in.

Nejdå. Så enkelt var det inte. Även den andra rundan av inskickade statements resulterade i ett mail om att skicka in statements. Så nu har jag gjort det en tredje gång.

Efter att ha skickat in kopia på EBG & kontoutdrag (med noll flighter!) 2 ggr fick jag idag bekräftelse på Elite status, tack för tips!

Toppen