Tack!Känner du till denna? Turkish Airlines Status Match | StatusMatcher
Tack!Känner du till denna? Turkish Airlines Status Match | StatusMatcher
Du får ett provisoriskt guldkort med motkrav för att förlänga statusen. Har för mig att kravet är 4 månader och en Turkish Airlines flygning registrerad, samt att du flyger ihop 15000 miles inom första året för att behålla kortet i två år, och 40 000 miles för att behålla kortet efter de första två åren.Challenge, vad är det?
Tack för tipset. Finns dock inget detta på deras sajt. Var hittar du denna info?Du får ett provisoriskt guldkort med motkrav för att förlänga statusen. Har för mig att kravet är 4 månader och en Turkish Airlines flygning registrerad, samt att du flyger ihop 15000 miles inom första året för att behålla kortet i två år, och 40 000 miles för att behålla kortet efter de första två åren.
Tack för tipset. Finns dock inget detta på deras sajt. Var hittar du denna info?
Och hur gör jag för att få denna kampanj?Det är en opublicerad "kampanj".
Jeg kan bekræfte. Jeg synes dog at kravene var for høje og måtte afgive mit matchede guldkort efter ca. 6 måneder..Det är en opublicerad "kampanj".
Man skickar in en förfrågan via kontaktformuläret på hemsidan. Dock är EBG/Star Gold ej giltigt för kampanjen.Och hur gör jag för att få denna kampanj?![]()