Tror jag med på totalen. Men jag är en hejare på att fickparkera. Tänker om jag har parkeringshjälp kommer jag förlora den kunskapen.Lovar dig att det blir färre olyckor om datorer styr.![]()
Har du parkeringshjälp behöver du inte den kunskapen!Tror jag med på totalen. Men jag är en hejare på att fickparkera. Tänker om jag har parkeringshjälp kommer jag förlora den kunskapen.
200km/h i en XC90 D5 AWD - Så har den ikke kørt langt på literenSnittet var väldigt landsvägsbaserat med 52km/h. Vi körde mycket på Bundesstrassen och var bara uppe i över 200km/h en gång.
I stan behöver man parkera med bara några cm marginal. Jag fick iaf inte med ngn backkamera eller p-hjälp i mitt förmånsvärde. Så det löste sig organiskt.Har du parkeringshjälp behöver du inte den kunskapen!
Fickparkera är lite som att cykla tycker jag. Har man inte gjort det på något år så är det lite ovant i början men efter andra försöket så sitter det.![]()
Jag gör otyget och citerar mig själv, gissar (med viss säkerhet) att jag är ute efter fel kategori av bil för detta forum....Nu har jag kollat lite mer. Ska provköra en Navara och en Hilux i veckan, ska bli intressant....om det är för mycket "traktor"
Någon som har nått bra tips på en "seriös" sida där man kan göra kalkyler hur det ser ut ekonomiskt för mig respektive företaget?
Principen är densamma oavsett var du fickparkerar.I stan behöver man parkera med bara några cm marginal. Jag fick iaf inte med ngn backkamera eller p-hjälp i mitt förmånsvärde. Så det löste sig organiskt.
Nu har jag kollat lite mer. Ska provköra en Navara och en Hilux i veckan, ska bli intressant....om det är för mycket "traktor"
Någon som har nått bra tips på en "seriös" sida där man kan göra kalkyler hur det ser ut ekonomiskt för mig respektive företaget?
I stan behöver man parkera med bara några cm marginal. Jag fick iaf inte med ngn backkamera eller p-hjälp i mitt förmånsvärde. Så det löste sig organiskt.
Vad är det du skall använda den till ?
Det har säkert blivit betydligt bättre på senare år. Annars har väl varken någon av dem varit speciellt roliga om man skall dra tungt eller lasta spån-/gipsskivor (om man jobbar inom byggsvängen)