Senaste nytt

Tjänstebilstråden

Körs kampanj på Beamer just nu. Gäller en hel del trevliga modeller, fram till sista april
För övrigt ryktas även att en 520DT xD är på gång till hösten.

Njet
530dT x-Drive

Ja, då var det ju ännu mer imponerande! Var det blandad körning inkl stadskörning, alltså? Blir väldigt glad om jag överhuvudtaget kan nå ner dit med min 3.0 TDIq. Från vad jag hört så ska det vara möjligt. De tester jag läst i Teknikens Värld mellan de två modellerna så har Ådin fått en lägre faktisk testförbrukning. Men jag är ungefär lika nöjd om jag snittar 0,75 i längden också för den delen.

Ja, då var det ju ännu mer imponerande! Var det blandad körning inkl stadskörning, alltså? Blir väldigt glad om jag överhuvudtaget kan nå ner dit med min 3.0 TDIq. Från vad jag hört så ska det vara möjligt. De tester jag läst i Teknikens Värld mellan de två modellerna så har Ådin fått en lägre faktisk testförbrukning. Men jag är ungefär lika nöjd om jag snittar 0,75 i längden också för den delen.

Landsväg med 2 ytterst korta stadskörningsmoment och 6 stopp totalt.
Skall se om jag inte kan ta den ner till 0,55 under nästa veckas 100:a milatur.

Ska välja ny bil, 8 basbelopp och under 140g CO2. Vad ska jag välja? Vi är en familj med 2 barn och jag vill ju helst få in 4WD, automat och dragkrok så jag kan sjösätta båten...;-)

Satsa på någon med konstant 4-hjulsdrift om du vill ha en bra dragbil. Framförallt om du sjösätter via ramp.

Toppen