Kläder från England.. tänkte du på något speciellt?
Tänker dyr bespoke... Haute Couture-kläder och handlästade skor. Var än mer prisvärt med lågt pund, som nu tyvärr stigit en aning.
Det gäller ju dock att hitta en köpare också. När du säger att du är student drar jag (möjligen förhastat) kopplingen att inte många av dina vänner har summorna på kontot, och kanske är de även fel ålderssegment för klädtypen.
Ett ytterligare problem är väl att om man rör sig med summorna som dessa kläder kostar så kan man troligen åka till London själv, utan hjälp.
Jag tror tyvärr att detta koncept är ganska lönlöst. Som någon tidigare påpekat så finns ju internethandeln som är ganska gränsöverskridande.
Jag tror alla som tjänar pengar på detta koncept har en stor kassa hemma. Bilar kan man tjäna på i låg volym, men totalsumman är hög. Om man planerar att importera apple-produkter från USA kan man tjäna lite pengar/produkt, men det ska till stora volymer innan du tjänar någon väsentlig summa... Därtill är det ju lite omständigt att passera tullen med 100 Iphones (även om jag vet de som testat

).
Hittar du något verkligt unikt, som inte går att få tag i kanske du har en lösning.... Tror tyvärr inte att du är ensam om att försöka. Många har ju också detta som heltidsjobb.
Fejkade märkesvaror från Asien, sålda på Tradera brukar ju fungera, men då har du ju lagmässiga hinder... Skulle alltså inte rekommendera ett försök.