Senaste nytt

[Tips] Söka tillgänglighet av Star Alliance bonusresa på Uniteds webbsida

Nu har ju Tallinn stängt för kvällen, så jag får väl ställa frågan här. Har inställt mig på att det inte går, men så länge ingen svarar lever ju hoppet.

Om jag söker via United och ser en Lufthansa F om mer än 14 dagar som dyker upp som HND-MUC-FRA (där HND-MUC är F), men om jag söker direkt HND-MUC finns den inte. Är detta bara ett grymt spratt United spelar mig, eller kan det finnas en möjlighet att plocka den med Eurobonus nu?
Om det är nära 14-dagars gränsen så kan det finnas där. Uniteds sökmotor kan ibland spela en ett spratt, men också ibland visa tillgänglighet som de facto finns men som normalt inte finns. Det finns exempelvis människor som lyckats boka Swiss first via United trots att detta egentligen inte ska gå. T ex här: OMG: I JUST REDEEMED MILES FOR SWISS' NEW 777 FIRST CLASS - One Mile at a Time

Någon som kan hitta tillgänglighet med Ethiopian på Uniteds sida? Jag vill flyga med de till Seychellerna men får inte upp en enda flight!? :confused: Släpper de inte längre awardplatser eller är det bara en tillfällig bugg?

Nu har ju Tallinn stängt för kvällen, så jag får väl ställa frågan här. Har inställt mig på att det inte går, men så länge ingen svarar lever ju hoppet.

Om jag söker via United och ser en Lufthansa F om mer än 14 dagar som dyker upp som HND-MUC-FRA (där HND-MUC är F), men om jag söker direkt HND-MUC finns den inte. Är detta bara ett grymt spratt United spelar mig, eller kan det finnas en möjlighet att plocka den med Eurobonus nu?
Nu syns den inte längre :(

Någon som kan hitta tillgänglighet med Ethiopian på Uniteds sida? Jag vill flyga med de till Seychellerna men får inte upp en enda flight!? :confused: Släpper de inte längre awardplatser eller är det bara en tillfällig bugg?
Jag sökte igår kväll på flyg till Kapstaden och hittade inga platser trots att det gick att hitta 5 i business för ett par dagar sedan. Luktar tillfällig bugg.

• Gilla
Reactions: Gus

Sök via ana tex och se om det syns där?

• Gilla
Har United helt sagt upp samarbetet med Ethiopian? Man kan fortfarande inte söka Ethiopian award flights hos United.

När jag söker hos air Canada på Ethiopian flights så får jag bara upp economy. Någon som kunnat boka Ethiopian business på sistone?

Har United helt sagt upp samarbetet med Ethiopian? Man kan fortfarande inte söka Ethiopian award flights hos United.

När jag söker hos air Canada på Ethiopian flights så får jag bara upp economy. Någon som kunnat boka Ethiopian business på sistone?

Jag behövde använda ExpertFlyer för att få ihop Ethiopian. Tyvärr var United.com helt fel ute. Hittade till slut det jag ville ha

• Gilla
Toppen