8 pers från chatflights sitter väl och ringer non-stop och får inte igenom några bokningar heller (enligt deras instagram konto) så det hjälper väl inte direkt.Har stått i telefonkö i snart 90 minuter, är EBG. Någon annan i samma sits?
HUACA. Det där är bara ett sätt att säga för den agenten för att slippa bry sigEnligt agenten jag prata med så kan dom inte göra justeringar på bokningar eller göra nybokningar på award i skrivande stund (2/9 09.30)
Systemen synkar inte riktigt just nu, dom kan även inte boka säten just nu utan hänvisar till flygande bolags sidor för att välja ev säte.
Inget konstigt i sig med buggar, en ganska stor grej att få till smärtfritt
Jag avbokade en Star Alliance igår för att boka ny med SkyTeam som jag ej lyckats med än
The availability of award space on Delta flights and on Air France-KLM flights are much much more extensive when using miles/points from the program of the airline operating the flight. And that is the case for the economy class cabin just as much as it is for the business class cabin.Här ska det skilja sig i Skyteam, där allt släpps för alla. Mer fairplay. Undantaget La Premier som bara släpps till FBP.
Could it be married segment logic in action? SkyTeam airlines tend to be more into restricting award space availability by married segment logic than Star Alliance airlines.Jag bokade följande online (business):
Imponerande att du får till en sådan bokning från LPI när GOT med betydligt större utbud är stendött.