Senaste nytt

Tillgänglighet award flights med SAS efter 1 september

Någon som lyckades boka någon resa till Västkusten USA? Fanns jättemånga resor med både KLM/AF. Har bara fått felmeddelande hela dagen och kom fram till en Agent som antagligen var från en annan planet. Två gånger tryckte jag att de skulle ringa upp och varje gång när de ringde upp la de på.
Nu när jag nu letar igen efter platser är nästan alla dagar bortplockade och ingenting finns med KLM/AF. Har de strypt sina resor tro?

Någon som lyckades boka någon resa till Västkusten USA? Fanns jättemånga resor med både KLM/AF. Har bara fått felmeddelande hela dagen och kom fram till en Agent som antagligen var från en annan planet. Två gånger tryckte jag att de skulle ringa upp och varje gång när de ringde upp la de på.
Nu när jag nu letar igen efter platser är nästan alla dagar bortplockade och ingenting finns med KLM/AF. Har de strypt sina resor tro?
Air France har strypt en del resor fortfarande väldigt bra tillgänglighet.

Det känns som att det försvunnit väldigt många lediga platser på bara några timmar sedan lunch, inte bara med AF/KLM. Vissa destinationer jag kollat på som varit vidöppna med fyra platser nästan varje dag är väldigt barskrapade nu så något har nog hänt

Någon som avbokat en resa med Skyteam och kan svara på hur lång tid det tog att få poängen tillbaka? Med Star gick det ju på nolltid, vet inte om det förändrats eller om agenten som avbokade min resa missat något...

Hej,
Jag lyckades igår boka en ToR Arn-Lax i januari, med en amex 2-4-1 i business. Ena resan KLM andra AF. Först försökte jag ett bra tag med ett par flighter men fick felmeddelande. Sedan justerade jag dagarna och då gick det igenom.

Någon som avbokat en resa med Skyteam och kan svara på hur lång tid det tog att få poängen tillbaka? Med Star gick det ju på nolltid, vet inte om det förändrats eller om agenten som avbokade min resa missat något...

Avbokade via chatten och allt kom tillbaka direkt

Toppen