Går ju att välja att bli uppringd.Det är ju omöjligt att komma fram på telefon. Ger upp nu efter 45 min. EBG.
Går ju att välja att bli uppringd.Det är ju omöjligt att komma fram på telefon. Ger upp nu efter 45 min. EBG.
Hmm, kom aldrig något sånt för mig. På Amex numret eller vanliga?Går ju att välja att bli uppringd.
Ringde numret för 2-4-1-bokning för en timme sedan och fick alternativet i princip direkt. Ingen uppringning ännu dock.Hmm, kom aldrig något sånt för mig. På Amex numret eller vanliga?
Menar du just idag? Skrivit i lite andra trådar, lyckades boka online igår med en vocuher.Är det någon som lyckats avboka en award online eller måste man ringa in?
Menar du just idag? Skrivit i lite andra trådar, lyckades boka online igår med en vocuher.
Jag avbokade en Star Alliance igår för att boka ny med SkyTeam som jag ej lyckats med änBoka har jag gjort flera gångerUndrade om att avboka
Precis samma för mig, hann aldrig svara och de la på direktRingde numret för 2-4-1-bokning för en timme sedan och fick alternativet i princip direkt. Ingen uppringning ännu dock.
Edit: uppringd nu, men agenten lade på (eller så bröts det) direkt när jag svarat...