stewigriffin
Medlem
Inte förran andra hälften av augusti, tyvärr, jag har ju en reserapport att skrivaSpeaking of Nexus 7; om nån kan ta med sig ett par såna är jag intresserad spekulant.
Inte förran andra hälften av augusti, tyvärr, jag har ju en reserapport att skrivaSpeaking of Nexus 7; om nån kan ta med sig ett par såna är jag intresserad spekulant.
Inte så klumpiga är de, iaf inte klumpigare än en bubbelbad.Där finns det en del öppningar. Dock är spikpistoler stora och klumpiga så det är svårt att få volym på importen.
Kan inget om ämnet trots att jag prenumererar på Cigar AfficionadoVarför tar du inte istället med dig kubanska cigarrer och säljer i USA.
Bra att höra om det. Dock är jag nu fast på iPaden.Kan rekommendera Nexus 7 för den som har vägen över pölen. Bra flyt, bra bild, kör allt hittills av prövade filmformat, E-böcker fungerar. Flashplayer fungerar inte men den är väl påväg ut iom html5, så ingen stor förlust..
Just det, köp dig en Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 med Super AMOLED Plus-skärm istället.
.
Det här har väl inget med Nexus 7 att göra eller hur? Kommer det påverka planer att lansera Nexus 7 i Europa?
Inte vad som är känt hittills.Det här har väl inget med Nexus 7 att göra eller hur? Kommer det påverka planer att lansera Nexus 7 i Europa?