Senaste nytt

Ta hem teknikprylar från USA för försäljning

JensE

Medlem
Men det är ju lite oproffisionellt att behöva betala sales tax. Jag ser alltid till att beställa saker från någon annan delstat, så att man slipper sales tax helt.

Så gör jag med alla mina inköp mer eller mindre då jag tillsammans med min bättre halva har hus i USA.

Om man nu vill ta hem något som går att tjäna pengar på så ska man försöka få tag på en eller flera Nexus 7.
Är otroligt populär och finns ej att köpa i Sverige ännu.
 
Om man nu vill ta hem något som går att tjäna pengar på så ska man försöka få tag på en eller flera Nexus 7.
Är otroligt populär och finns ej att köpa i Sverige ännu.
Vad är Nexus 7? Är det den där 16GB tabletten från Google som är redan utsåld? Det finns väl rykten om att den kommer till Sverige före sommarens slut och kommer kosta runt 2500.
 
Last edited:
Jepp!
Fasiken är den redan slutsåld överallt? Tänkte köpa med mig några senare i veckan :D
Verkar finnas kvar hos Sears med en leveranstid på 7-9 dagar.
Finns det verkligen någon sug efter det? Den är ju Wi-Fi only och Android baserad. Hm, nu efter denna klippen får jag en känsla att jag måste bekanta mig med Jelly Bean. Måste erkänna att just Samsung Tab 10.1 was för klumpig och stor kanske denna är rätt storlek.

Någon som är sugen på en lättanvänd Google Nexus 7 16GB? ;)
 
Last edited:

Homer

Medlem
Måste erkänna att just Samsung Tab 10.1 was för klumpig

Just det, köp dig en Samsung P6800 Galaxy Tab 7.7 med Super AMOLED Plus-skärm istället.

Google Nexus 7 är släppt i UK också, riktpris £159 för 8GB och £199 för 16GB
slutsåld överallt men när play.com, Amazon etc. får in den kommer den att kosta 20-30% mindre än det inklusive frakt.
 

agehall

Medlem
Där finns det en del öppningar. Dock är spikpistoler stora och klumpiga så det är svårt att få volym på importen.
 
Toppen