Jag tolkar det inte så. Jag tolkar det som att om du flyger på billigaste Go Light med Lufthansa så ger EBG dig lounge/Fast track, så länge Lufthansa har avtal om det med BUD. Om du däremot reser därifrån på SAS Plus Full Flex som EBG+ så får du inget av det.EBG+ överlag känns som en tredjevärldsstatus nu, om jag förstår det hela rätt. Om jag flyger LH från BUD på billigaste M biljett (vanligt scenario,) har jag då inte längre access till att nyttja LH's fast track eller tredjepartslounge i egenskap av EBG? Så tolkar åtminstone jag det och då är ju plötsligt EBG+ piss värt..
Hmmm, både fast track och lounge försvinner i Dublin![]()
Visst, men det är ändå betydligt trevligare att sitta i den än vid gate och väntaLoungen är dock rätt värdelös.
Precis, flög från Manchester igår och upplevelsen utan fast track hade varit mördande med alla julresenärer.Riktigt dåligt. Man tar alltså bort lounge och fast track i Manchester där det alltid är en soppa i säkerhetskontrollen?
Blir bara sämre och sämre. Hur ska man distansera sig från DY och Rajjan när man nu pratar outsourcing och ständigt klipper i alla konkurrensfördelar?
Precis, flög från Manchester igår och upplevelsen utan fast track hade varit mördande med alla julresenärer.