Tonton
Medlem
Hockey är livet! Kul att du sett så många KHL matcher det har jag inte gjort. Följer du SHL lika slaviskt? Vilket lag blir det då? I mitt hjärt finns bara Frölunda![]()
Lika bra att täcka alla mina lag.
Fotboll: Crystal Palace. Har haft säsongskort i flera år och nu när jag bor i Sthlm så brukar det blir iaf minst 5 matcher på plats per säsong. Har blivit en och annan blöt utekväll i Croydon med @jerixon
Hockey - Sverige: LHC. Är ju ursprungligen från utkanten av Linköping. Ser varenda match remote men brukar försöka ta mig till så många matcher som möjligt. Tidigare åkte jag land och rike runt med White Lions och var även aktiv i tifogruppen. Men det var några år sedan nu.
Hockey - Nordamerika: St Louis Blues. Grundar sig i att favoritspelaren TJ Oshie hamnade där för läääääänge sedan. Supporterskapet intensifierades när jag spenderade en hel säsong med att betta på NHL - vände då på dygnet och såg cirka 5 matcher per natt i NHL. Sedan dess har det blivit ett antal matcher på plats i USA. Tyvärr aldrig i St Louis. Har dock en resa inbokad för det i mars. Två hemmamatcher och en bortamatch i Chicago står på schemat
Last edited: