Okej vänner - med allt för lite sömn så är jag uppe och hoppar nu! Kaffe intaget och jag börjar planera min dag.
Det är ganska intressant det här - Jag har alltid varit en som planerar supermycket i förväg inför resor, dokumenterar allting nästan timma per timma, excel,Oradocs och andra liknande verktyg är mina bästa vänner - både på resande fot, i jobbet och privat.
Senaste tiden har jag dock börjat släppa på detta och tar det som det kommer - måste säga att jag älskart, även om det inte är lika effektivt!
Som igår, när jag betalade nästan dubbla priset för taxin till hotellet. Jag hade inte ens någon aning om vad värdet är på KZT och att kolla upp det var inte aktuellt när 3 tar 150kr/Mb. You win some, you loose some. Taxiresan slutade på 250 SEK, så det var ändå inte så farligt
Precis skaffat e-sim, tack för tipset
@ekf och
@jumbooze. Det slutade med United Networks. Cirka 350 SEK för 6gb data i 30 dagar.
Natten (morgonen) spenderades på Hilton Garden Inn Astana. Nu ska jag förflytta mig vidare till Hampton Inn, innan det är dags att göra stan!
Återkommer senare - men nu har jag internet igen, vilket är skönt iaf