Senaste nytt
I know I know.
Hockeytönt :p

Godmorgon vänner!

Måste erkänna att tröttheten har tagit ut sin rätt.
Inte sovit en hel natt i en säng sedan natten till onsdag 29 augusti. Utöver det så har jag bytt tidzon varenda dag sedan 31 augusti.

Aldrig har en ankomst till ett HGI känns så bra som igår kväll. Jag bor på HGI Golden Horn och natten betalades med Hiltonpoäng (vilket är ett återkommande tema på mina nätter på denna resan).

Sitter och njuter av en utomhusfrukost nu och samlar kraft för dagen.

Och nu till dagens roligaste (för mig iaf) - var är jag på väg idag?

Jag är påväg till huvudstad, men inte största stad. En svensk i staden började sin seniorkarriär hos de svenska indianerna, innan han flög över till Nordamerika för ett annat gäng indianer. Därefter, via ett hopp i Sverige hos de vita lejonen så har nu bytt tema och lyfter lön hos denna Sultan. Det kanske ändå kan vara värt att laika för?

Och nu till dagens roligaste (för mig iaf) - var är jag på väg idag?

Jag är påväg till huvudstad, men inte största stad. En svensk i staden började sin seniorkarriär hos de svenska indianerna, innan han flög över till Nordamerika för ett annat gäng indianer. Därefter, via ett hopp i Sverige hos de vita lejonen så har nu bytt tema och lyfter lön hos denna Sultan. Det kanske ändå kan vara värt att laika för?

Då gissar vi på Nur-Sultan (tidigare Astana). Huvudstad i Kazakstan

Då gissar vi på Nur-Sultan (tidigare Astana). Huvudstad i Kazakstan
Ja, det lär ju vara Viktor Svedberg som avses..

Det här var ju inte ens skoj - alldeles för enkelt :)

Det stämmer mycket väl, Nur-Sultan går dagens flight till. Imorgon är det Barys Nur-Sultan hemmapremiär i årets säsongen av KHL. Självfallet är jag på plats då!

Två minuter för too many indians, nr 7805, Tonton.

Häftig hockeymatch, den vill vi också ha rapport om!

Det här var ju inte ens skoj - alldeles för enkelt :)

Det stämmer mycket väl, Nur-Sultan går dagens flight till. Imorgon är det Barys Nur-Sultan hemmapremiär i årets säsongen av KHL. Självfallet är jag på plats då!

Toppen