Tyckte det var en gammal och sliten kabin när jag reste deras 747 F, inte provat 380 med BA så kan inte jämföra.palmen skrev:Varför då? Är väl samma stol? Och sitta i nosen är ju alltid kul.Klicka för att utvidga...
Du missade inte något av vikt från matchen som slutade 2-1palmen skrev:Har spenderat dagen med lite lokals jag lärt känna, tyvärr väldigt begränsat med aktiviteter och har mest bara vilat. Nelson Mandela Square avklarat, ett av få ställen man känner sig trygg ute.Visa bifogad bild 94621Visa bifogad bild 94620Visa bifogad bild 94622Nu i SAA loungen på flygplatsen i väntan på SQ till Singapore om 1,5h. Försöker streama Maribor-AIK men för segt när, lyckades se 1-1 åtminstone.Klicka för att utvidga...
Viktigt bortamål, vi är med i matchen helt klart.rosenstam skrev:Du missade inte något av vikt från matchen som slutade 2-1Klicka för att utvidga...
Ja, om det är ett allsvenskt lag som spelar kan jag förstå att det går segt.palmen skrev:Har spenderat dagen med lite lokals jag lärt känna, tyvärr väldigt begränsat med aktiviteter och har mest bara vilat. Nelson Mandela Square avklarat, ett av få ställen man känner sig trygg ute.Visa bifogad bild 94621Visa bifogad bild 94620Visa bifogad bild 94622Nu i SAA loungen på flygplatsen i väntan på SQ till Singapore om 1,5h. Försöker streama Maribor-AIK men för segt när, lyckades se 1-1 åtminstone.Klicka för att utvidga...
BC-träff här helgen efter Hong Kong i Dec? Grym resa/rapport Palmen!palmen skrev:Live i väntan på att@Riccikommer till Singapore så körde jag Google map efter breweries och Little Island Brewing i Changi Village dök upp som närmsta alternativ.Visa bifogad bild 94647Har precis kommit hit och beställt brisket och ett kort för att hälla upp öl.Visa bifogad bild 94648Finns ett 30-tal kranar med drinkar, vin och deras egen öl. Bara att hälla upp så mycket man känner för och blippa kortet som man förbetalar (eller lämnat ett riktigt kontokort i pant).Visa bifogad bild 94650Visa bifogad bild 94649Stället har ca 400 sittplatser och man kan sitta ute och inne. Känns som vi borde köra en BC-träff här framöver.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Nelson Mandela Square avklarat, ett av få ställen man känner sig trygg ute.Klicka för att utvidga...
Jag kände mig aldrig otrygg, men enda gången jag var på mindre säkra ställen var när man åkte hop on hop off bussen. Där gick man helt klart inte bortom de områden som man skulle vistas i. I CBD var det inte att rekommendera att gå ett kvarter utan man bör ta taxi osv. Sandton var helt ok säkerhetsmässigt, men man gick inte ut på kvällen utan höll sig där det var tryggt.Cremant skrev:Är det verkligen så illa?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Servicemässigt var nog detta en av de absolut bästa flighter jag haft i business, men det finns mer att jobba på med maten och framförallt ölutbudet ombord.Klicka för att utvidga...
Massage klar vid 07, blir lite tight men bara gilla läget.Sweden skrev:Trevlig resa! Thai tar hand om sina F pax, både vid avgång och ankomst. Mig veterligen det enda bolag som har sådan service för sina F pax. Synd att det blir så tajt med massage när avgången är 07.35.Klicka för att utvidga...