Tyckte det var en gammal och sliten kabin när jag reste deras 747 F, inte provat 380 med BA så kan inte jämföra.Varför då? Är väl samma stol? Och sitta i nosen är ju alltid kul.
Du missade inte något av vikt från matchen som slutade 2-1Har spenderat dagen med lite lokals jag lärt känna, tyvärr väldigt begränsat med aktiviteter och har mest bara vilat. Nelson Mandela Square avklarat, ett av få ställen man känner sig trygg ute.
Visa bifogad bild 94621
Visa bifogad bild 94620
Visa bifogad bild 94622
Nu i SAA loungen på flygplatsen i väntan på SQ till Singapore om 1,5h. Försöker streama Maribor-AIK men för segt när, lyckades se 1-1 åtminstone.
Viktigt bortamål, vi är med i matchen helt klart.Du missade inte något av vikt från matchen som slutade 2-1
Ja, om det är ett allsvenskt lag som spelar kan jag förstå att det går segt.Har spenderat dagen med lite lokals jag lärt känna, tyvärr väldigt begränsat med aktiviteter och har mest bara vilat. Nelson Mandela Square avklarat, ett av få ställen man känner sig trygg ute.
Visa bifogad bild 94621
Visa bifogad bild 94620
Visa bifogad bild 94622
Nu i SAA loungen på flygplatsen i väntan på SQ till Singapore om 1,5h. Försöker streama Maribor-AIK men för segt när, lyckades se 1-1 åtminstone.