flygräddaren
Medlem
Tyvärr en del automatiskta språkval i mitt ovanstående svar. Går dåligt att ändra på telefonen.
Men har du då ändå fått poängen överförda efter åtta veckor eller måste du hålla på att efterregistrera en massa köp?Fast meddelande om poäng på väg får jag nog max på 1 av 10 ordrar.
Både och.Men har du då ändå fått poängen överförda efter åtta veckor eller måste du hålla på att efterregistrera en massa köp?
Tack för din rapport om saknade EuroBonus Extrapoäng på ditt köp hos Hallon.
Vi har nu vidaresänt din rapport till butiken, och bett dem att validera köpet. Detta kan ta butiken upp till 8 veckor, och så snart köpet är bekräftat kommer du få dina EuroBonus Extrapoäng utbetalda. Bekräftar butiken inte köpet, blir saken avslutad. Ärendets status framgår alltid på översikten om dina saknade poäng.
Vi beklagar ytterligare väntetid.
Om du har frågor kring detta är du mycket välkommen att kontakta oss.
Jag har fått igenom poäng även om det inte gått exakt 8 veckor så det kan vara värt ett försök.Om man inte fått information om att poängen är på väg (antingen via mail eller på sitt konto), är det värt att maila supporten innan man ens väntat åtta veckor?
Om man inte fått information om att poängen är på väg (antingen via mail eller på sitt konto), är det värt att maila supporten innan man ens väntat åtta veckor?
Jag reggade mig på wype men fick inte ens bekräftelsemail. Kan inte heller logga in. Men hann på skärmen se det var succesful