Senaste nytt

SAS Webshopping

Tack för din rapport om saknade EuroBonus Extrapoäng på ditt köp hos Hallon.

Vi har nu vidaresänt din rapport till butiken, och bett dem att validera köpet. Detta kan ta butiken upp till 8 veckor, och så snart köpet är bekräftat kommer du få dina EuroBonus Extrapoäng utbetalda. Bekräftar butiken inte köpet, blir saken avslutad. Ärendets status framgår alltid på översikten om dina saknade poäng.

Vi beklagar ytterligare väntetid.

Om du har frågor kring detta är du mycket välkommen att kontakta oss.

Tack för din rapport om saknade EuroBonus Extrapoäng på ditt köp hos Hallon.

Vi har nu vidaresänt din rapport till butiken, och bett dem att validera köpet. Detta kan ta butiken upp till 8 veckor, och så snart köpet är bekräftat kommer du få dina EuroBonus Extrapoäng utbetalda. Bekräftar butiken inte köpet, blir saken avslutad. Ärendets status framgår alltid på översikten om dina saknade poäng.

Vi beklagar ytterligare väntetid.

Om du har frågor kring detta är du mycket välkommen att kontakta oss.

Jag hade ett ärende hos Vimla som legat länge. Vid kontakt med Earnshop fick jag reda på att Vimla avslagit ärendet (antagligen för att jag hade avslutat abonnemanget innan dom hanterat ärendet). Jag skickade dock in kopior på orderbekräftelse, kvitto, samt bekräftelse på avslutat abbonemang, via mail (igen). Jag fick poängen utbetalt några dagar senare.

Om man inte fått information om att poängen är på väg (antingen via mail eller på sitt konto), är det värt att maila supporten innan man ens väntat åtta veckor?

Om man inte fått information om att poängen är på väg (antingen via mail eller på sitt konto), är det värt att maila supporten innan man ens väntat åtta veckor?
Jag har fått igenom poäng även om det inte gått exakt 8 veckor så det kan vara värt ett försök.

Jag reggade mig på wype men fick inte ens bekräftelsemail. Kan inte heller logga in. Men hann på skärmen se det var succesful

Samma för mig men helt plötsligt händer detta... :)

wype.PNG

Plötsligt händer det...
Fick i veckan rätt gentemot DI som hade dragit 2x399 kr via Klarna, fastän jag hade mejlat och sagt upp min prenumeration. - check på den.

Den 3/4 köpte jag The från thekungen som många andra. Mejlade sas om det i veckan fick inget svar, men väl poängen idag.

Nu återstår det bara 1200 poäng från Mat.se, som jag påpekade om i samma mejl som ovan.

Detta är nästan ett heltidsjobb och jag börjar undra om dessa poäng är värt allt jobb man lägger ner.

Toppen