Senaste nytt

SAS Webshopping

mrestes

Medlem
Fick just svar i chatten att poäng för de som tecknade i juni kommer att betalas ut inom några dagar. Inget specifikt svar om min försäkring mao. Vi lär veta snart hur det blir med oss som har under 200 kr/månad.
 
219c807af9618bb9a81705c35b0fcba3.jpg


Delar med mig av detta och hoppas att det kanske gör att fler känner att dom kan sitta lungt i båten.
 
Fick det här SMSet från Hedvig i dag...

Hej!

Vi vill gärna komma i kontakt med dig gällande din försäkring hos oss på Hedvig.
Ring oss gärna vid tillfälle på 020-0431282, må-to 9.00-16.30, fre 9.00-15.00.

Lunchstängt 12.30-13.15

Vänliga hälsningar,
Team Hedvig

Avreg: Hedvigstopp till 71720
 

Gizmokvack

Medlem
Observera att Zupergift köpt från https://www.saseurobonusshop.com/se/zupergift-presentkort inte längre går att använda på Amazon. Det var längesedan de slutade gälla på livsmedelsbutikerna, men Amazon har fungerat fram tills nyligen.



Edit, däremot kan man köpa ett presentkort direkt till Amazon, men med lägre poängintjäning. https://www.saseurobonusshop.com/se/presentkort-amazon
Amazon har jag missat. Småhandlar oftast för ganska små summor, men väldigt ofta. Går det att köpa ett presentkort på en tusenlapp och lägga in under sitt tillgodo som den drar av tills det är slut?
 
Amazon har jag missat. Småhandlar oftast för ganska små summor, men väldigt ofta. Går det att köpa ett presentkort på en tusenlapp och lägga in under sitt tillgodo som den drar av tills det är slut?
Japp, precis så! Jag har senaste månaderna fyllt på mitt Amazon-konto då och då genom Zupergift. Fungerar väldigt smidigt.

När amazon-saldot tillslut närmar sig noll så kommer det i den sista ordern användas vad som finns kvar och resten på ditt vanliga kreditkort. Inget man behöver fundera över alls.

Jag tar för givet att enda skillnaden med presentkorten köpta direkt från SAS är mindre antal poäng, men har faktiskt inte hunnit testa det själv än.
 
Fick det här SMSet från Hedvig i dag...

Hej!

Vi vill gärna komma i kontakt med dig gällande din försäkring hos oss på Hedvig.
Ring oss gärna vid tillfälle på 020-0431282, må-to 9.00-16.30, fre 9.00-15.00.

Lunchstängt 12.30-13.15

Vänliga hälsningar,
Team Hedvig

Avreg: Hedvigstopp till 71720
Jag fick samma sak. Skrev i chatten och sen blev jag uppringd av en säljare som försökte sälja på mig fler försäkringar. Så det var inget intressantare än så. Kan tycka det är lite fult tillvägagångssätt för merförsäljning.
 
Hörde att man kan köpa ett zupergift från ett sas-zupergift och på så sätt komma runt spärren :) har inte själv testat
Hur menar du, kan du utveckla?

Japp, precis så! Jag har senaste månaderna fyllt på mitt Amazon-konto då och då genom Zupergift. Fungerar väldigt smidigt.
+1 på den, har funkat väldigt smidigt. Synd om möjligheten har försvunnit.
 
Toppen