Senaste nytt

SAS Webshopping

Observera att Zupergift köpt från https://www.saseurobonusshop.com/se/zupergift-presentkort inte längre går att använda på Amazon. Det var längesedan de slutade gälla på livsmedelsbutikerna, men Amazon har fungerat fram tills nyligen.

Zupergift som är köpt i SAS EuroBonus Shop fungerar inte att lösa in till Circle K, Coop, Hemköp, ICA, Paygoo, Amazon & Gekås Ullared.

Edit, däremot kan man köpa ett presentkort direkt till Amazon, men med lägre poängintjäning. https://www.saseurobonusshop.com/se/presentkort-amazon
 
Last edited:

mrestes

Medlem
Har du betalat för 3 månader ännu? Jag signade 13e juni och har inte betalat fullt för 3mån ännu.
Min försäkring är 29 kr i månaden och min Hedvig forever är 70 kronor i månaden. Så jag har inte betalat en enda krona ännu.
Och det har gått över 15 timmar sedan jag skrev till dem via chatten utan någon respons. Tur att huset inte brinner eller katten behöver akutvård. NB, bara ett skämt. Jag har endast olycksfallsförsäkring från Hedvig.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
D

Deleted member 53670

Guest
Min försäkring är 29 kr i månaden och min Hedvig forever är 70 kronor i månaden. Så jag har inte betalat en enda krona ännu.
Och det har gått över 15 timmar sedan jag skrev till dem via chatten utan någon respons. Tur att huset inte brinner eller katten behöver akutvård. NB, bara ett skämt. Jag har endast olycksfallsförsäkring från Hedvig.
Var det inte någon som skrev att det fanns ett krav på att försäkringen behövde kosta minst 199 kr/mån?
 

mrestes

Medlem
Var det inte någon som skrev att det fanns ett krav på att försäkringen behövde kosta minst 199 kr/mån?
Det kravet har tillkommit senare. Fanns inte med när jag och många andra tecknade våra försäkringar i juni.
Såg nyligen någon på TV som träffade helt rätt när de sa att hela försäkringsbranschen är ute och cyklar när de använder ord som "tecknar" istället för "köpa" och "premier" istället för "avgift".
 

Emil123

Medlem
Min försäkring är 29 kr i månaden och min Hedvig forever är 70 kronor i månaden. Så jag har inte betalat en enda krona ännu.
Och det har gått över 15 timmar sedan jag skrev till dem via chatten utan någon respons. Tur att huset inte brinner eller katten behöver akutvård. NB, bara ett skämt. Jag har endast olycksfallsförsäkring från Hedvig.
Ok, betalningstillfälle då. Ändå rimligt att poängen kommer i slutet av Sept, 27:e är nästa/sista betalningstillfälle för mig.
 

spritfet

Medlem
Flikar in angående Hedvig:

Haft Hedvig villaförsäkring sedan årsskiftet (alltså signade ej kampanjen) och tänkte bara dela med mig av mina erfarenheter:
- Pris. Betydligt lägre än andra vid punkten då jag signade (547kr vs 850kr)
- Haft två ärenden, en krashad iPhone och en akut Elektrikerjour. Båda gångerna extremt snabb hantering via chat - så snart jag kompletterat med kvitton så förde de över beloppet samma dag.

Kan bara rekommendera.
 
Toppen