Zupergift som är köpt i SAS EuroBonus Shop fungerar inte att lösa in till Circle K, Coop, Hemköp, ICA, Paygoo, Amazon & Gekås Ullared.
Min försäkring är 29 kr i månaden och min Hedvig forever är 70 kronor i månaden. Så jag har inte betalat en enda krona ännu.Har du betalat för 3 månader ännu? Jag signade 13e juni och har inte betalat fullt för 3mån ännu.
Var det inte någon som skrev att det fanns ett krav på att försäkringen behövde kosta minst 199 kr/mån?Min försäkring är 29 kr i månaden och min Hedvig forever är 70 kronor i månaden. Så jag har inte betalat en enda krona ännu.
Och det har gått över 15 timmar sedan jag skrev till dem via chatten utan någon respons. Tur att huset inte brinner eller katten behöver akutvård. NB, bara ett skämt. Jag har endast olycksfallsförsäkring från Hedvig.
Det kravet har tillkommit senare. Fanns inte med när jag och många andra tecknade våra försäkringar i juni.Var det inte någon som skrev att det fanns ett krav på att försäkringen behövde kosta minst 199 kr/mån?
Ok, betalningstillfälle då. Ändå rimligt att poängen kommer i slutet av Sept, 27:e är nästa/sista betalningstillfälle för mig.Min försäkring är 29 kr i månaden och min Hedvig forever är 70 kronor i månaden. Så jag har inte betalat en enda krona ännu.
Och det har gått över 15 timmar sedan jag skrev till dem via chatten utan någon respons. Tur att huset inte brinner eller katten behöver akutvård. NB, bara ett skämt. Jag har endast olycksfallsförsäkring från Hedvig.
Ok, betalningstillfälle då. Ändå rimligt att poängen kommer i slutet av Sept, 27:e är nästa/sista betalningstillfälle för mig.
Riktigt bra att höra. Har du en månadskostnad eller under 200 sek?Jag har idag fått info om att mina poäng betalas ut inom några dagar. Tecknade 13 juni.