Senaste nytt

SAS Webshopping

Axxo

Medlem
Jag tecknade innan villkoren uppdaterades. Mitt abonnemang kostade 109 kr och går ut nu i dagarna. Är det någon som har print på dom tidigare villkoren (stod inget om minimum 200 kr i månaden.
 

mrestes

Medlem
Jag tecknade innan villkoren uppdaterades. Mitt abonnemang kostade 109 kr och går ut nu i dagarna. Är det någon som har print på dom tidigare villkoren (stod inget om minimum 200 kr i månaden.
Jag tror jag är i samma sits men jag tror de kommer att ge oss inget. Hade det varit så att vi skulle få något borde man ha börjat få 100 poäng i månaden redan även om den stora bonusen komma först efter 3 månader. Och jag har inte fått något ännu.
 

eddo

Medlem
Jag tror jag är i samma sits men jag tror de kommer att ge oss inget. Hade det varit så att vi skulle få något borde man ha börjat få 100 poäng i månaden redan även om den stora bonusen komma först efter 3 månader. Och jag har inte fått något ännu.
Nej det stod uttryckligen att efter 3 månader så kommer kampanjpoängen + de tre första månadernas poäng.
 

mrestes

Medlem
Nej det stod uttryckligen att efter 3 månader så kommer kampanjpoängen + de tre första månadernas poäng.
Då finns det en chans. Jag bör få mina senast den 13 september. Har någon annan redan fått som betalar under 200 kr? Jag betalar 0 eftersom jag har 6 referals och min försäkring kostar bara 29 kr i månaden.
 

ARN01

Medlem
Jag tecknade innan villkoren uppdaterades. Mitt abonnemang kostade 109 kr och går ut nu i dagarna. Är det någon som har print på dom tidigare villkoren (stod inget om minimum 200 kr i månaden.
Vore onekligen bra om man fick tag på gamla villkoren. Tecknat en billig olycksfallsförsäkring enbart pga poängen. Hoppas de står för vad de lovat, kan inte heller påminna mig om att det var några lägstakostnadsvillkor.
 

imartin

Medlem
Vore onekligen bra om man fick tag på gamla villkoren. Tecknat en billig olycksfallsförsäkring enbart pga poängen. Hoppas de står för vad de lovat, kan inte heller påminna mig om att det var några lägstakostnadsvillkor.
Jag tog en "snapshot" den 22 juni.

Att öppna villkorsdelen funkar inte för mig i Firefox, men de finns i html-källkoden tror jag. Så det är bara att leta sig fram där.

Bland annat hittar jag följande: "Välkomstbonusen och de intjänade månatliga extrapoängen betalas ut till SAS EuroBonus-medlemmens konto tre (3) månader efter att den första försäkringen aktiverats. Efter de första 3 månaderna betalas månatliga bonusen ut efter varje kalendermånad."
 
Last edited:

mrestes

Medlem
Letade i källkoden. Så här var det för 3 månaders sedan:

SAS EuroBonus-medlemmar tjänar hundra (100) EuroBonus Extrapoäng i månatlig bonus (per kalendermånad) per aktiv försäkring som tecknats via Hedvigs hemsida eller app. SAS EuroBonus-medlemmar kan som mest tjäna fyrahundra (400) EuroBonus Extrapoäng per månad. Gäller endast nya Hedvig kunder som inte haft en aktiv försäkring under de senaste tjugofyra (24) månaderna.</p><p>Du kan inte kombinera SAS Eurobonus-erbjudandet med andra rabattkoder hos Hedvig

Och så här nu med ändringar i fetstil. Frågan är bara om ändringarna gäller bonusen på 10.000 eftersom det betalas ut först efter ändringen är gjort även om försäkringen tecknades när det fanns igen minimum. Jag är ingen jurist. Däremot känns det helt rimligt att de kan ändra den månatliga bonus på 100 kr och lägga till ett minimum belopp.

SAS EuroBonus-medlemmar tjänar hundra (100) EuroBonus Extrapoäng i månatlig bonus (per kalendermånad) per aktiv försäkring som tecknats via Hedvigs hemsida eller app. SAS EuroBonus-medlemmar kan som mest tjäna fyrahundra (400) EuroBonus Extrapoäng per månad. Gäller endast nya Hedvig kunder som inte haft en aktiv försäkring under de senaste tjugofyra (24) månaderna, och försäkringen/försäkringarna måste ha en total premium av minst 200 kr per månad.

Du kan inte kombinera SAS Eurobonus-erbjudandet med andra rabattkoder hos Hedvig (med undantag för Hedvig Forever).

Ska bli spännande att följa vad som händer alla de närmaste dagarna.
 
Toppen