Se upp för villkoren, behöver tecknas en eller flera försäkringar för minst 200kr i månaden för att få poängen
Se upp för villkoren, behöver tecknas en eller flera försäkringar för minst 200kr i månaden för att få poängen
Jag tror jag är i samma sits men jag tror de kommer att ge oss inget. Hade det varit så att vi skulle få något borde man ha börjat få 100 poäng i månaden redan även om den stora bonusen komma först efter 3 månader. Och jag har inte fått något ännu.Jag tecknade innan villkoren uppdaterades. Mitt abonnemang kostade 109 kr och går ut nu i dagarna. Är det någon som har print på dom tidigare villkoren (stod inget om minimum 200 kr i månaden.
Nej det stod uttryckligen att efter 3 månader så kommer kampanjpoängen + de tre första månadernas poäng.Jag tror jag är i samma sits men jag tror de kommer att ge oss inget. Hade det varit så att vi skulle få något borde man ha börjat få 100 poäng i månaden redan även om den stora bonusen komma först efter 3 månader. Och jag har inte fått något ännu.
Då finns det en chans. Jag bör få mina senast den 13 september. Har någon annan redan fått som betalar under 200 kr? Jag betalar 0 eftersom jag har 6 referals och min försäkring kostar bara 29 kr i månaden.Nej det stod uttryckligen att efter 3 månader så kommer kampanjpoängen + de tre första månadernas poäng.
Även tillbaka på mecenat med 15% rabattkod efter att ha varit borta ca en månad. Dm för kod.Hoppas att ingen har missat att Flixbus/Flixtrain är tillbaka. Bra att ha för att få poäng på resor till Arlanda nu när tågen krånglar lite![]()
Vore onekligen bra om man fick tag på gamla villkoren. Tecknat en billig olycksfallsförsäkring enbart pga poängen. Hoppas de står för vad de lovat, kan inte heller påminna mig om att det var några lägstakostnadsvillkor.Jag tecknade innan villkoren uppdaterades. Mitt abonnemang kostade 109 kr och går ut nu i dagarna. Är det någon som har print på dom tidigare villkoren (stod inget om minimum 200 kr i månaden.
Jag tog en "snapshot" den 22 juni.Vore onekligen bra om man fick tag på gamla villkoren. Tecknat en billig olycksfallsförsäkring enbart pga poängen. Hoppas de står för vad de lovat, kan inte heller påminna mig om att det var några lägstakostnadsvillkor.