Riktigt bra att höra. Har du en månadskostnad eller under 200 sek?
De enda som ringer försäkringsbolaget medan huset brinner är väl de som tuttat på själva......
Och det har gått över 15 timmar sedan jag skrev till dem via chatten utan någon respons. Tur att huset inte brinner ...
Amazon har jag missat. Småhandlar oftast för ganska små summor, men väldigt ofta. Går det att köpa ett presentkort på en tusenlapp och lägga in under sitt tillgodo som den drar av tills det är slut?Observera att Zupergift köpt från https://www.saseurobonusshop.com/se/zupergift-presentkort inte längre går att använda på Amazon. Det var längesedan de slutade gälla på livsmedelsbutikerna, men Amazon har fungerat fram tills nyligen.
Edit, däremot kan man köpa ett presentkort direkt till Amazon, men med lägre poängintjäning. https://www.saseurobonusshop.com/se/presentkort-amazon
Japp, precis så! Jag har senaste månaderna fyllt på mitt Amazon-konto då och då genom Zupergift. Fungerar väldigt smidigt.Amazon har jag missat. Småhandlar oftast för ganska små summor, men väldigt ofta. Går det att köpa ett presentkort på en tusenlapp och lägga in under sitt tillgodo som den drar av tills det är slut?
Jag fick samma sak. Skrev i chatten och sen blev jag uppringd av en säljare som försökte sälja på mig fler försäkringar. Så det var inget intressantare än så. Kan tycka det är lite fult tillvägagångssätt för merförsäljning.Fick det här SMSet från Hedvig i dag...
Hej!
Vi vill gärna komma i kontakt med dig gällande din försäkring hos oss på Hedvig.
Ring oss gärna vid tillfälle på 020-0431282, må-to 9.00-16.30, fre 9.00-15.00.
Lunchstängt 12.30-13.15
Vänliga hälsningar,
Team Hedvig
Avreg: Hedvigstopp till 71720
Hur menar du, kan du utveckla?Hörde att man kan köpa ett zupergift från ett sas-zupergift och på så sätt komma runt spärren har inte själv testat
+1 på den, har funkat väldigt smidigt. Synd om möjligheten har försvunnit.Japp, precis så! Jag har senaste månaderna fyllt på mitt Amazon-konto då och då genom Zupergift. Fungerar väldigt smidigt.