Senaste nytt

SAS Webshopping

Tricket med att köpa Zupergift med SAS-zupergift fungerade första tiden efter de införde begränsningen, men det är åtgärdat nu. Här börjar man mer och mer närma sig något form av bedrägeri dock, eftersom ens handling uppenbarligen försöker kringå en begränsning snarare än optimera poäng enligt regelverket.
 

Gizmokvack

Medlem
Japp, precis så! Jag har senaste månaderna fyllt på mitt Amazon-konto då och då genom Zupergift. Fungerar väldigt smidigt.

När amazon-saldot tillslut närmar sig noll så kommer det i den sista ordern användas vad som finns kvar och resten på ditt vanliga kreditkort. Inget man behöver fundera över alls.

Jag tar för givet att enda skillnaden med presentkorten köpta direkt från SAS är mindre antal poäng, men har faktiskt inte hunnit testa det själv än.
Kanon! Då skriver jag upp lite amazonpresentkort till inköpslistan jag har börjat fila på inför helgen 6-8 oktober!
 

WTP

Medlem
Tecknade 14:e juni. Frågan ställd i fredags. Svaret från Hedvig nyss
IMG_8280.jpeg
 
Last edited:

JohanW

Medlem
För er som köper kosttillskott. Bra kampanj.

ProteinBolaget​

Aktuell kampanj: Tjäna 100 poäng per 100 kr.
I vanliga fall 25 poäng per 100 kr.
Kampanjen förfaller den 2023-09-24

 

Thornado

Medlem
Jag kände inte för att installera Hedvigs app, så jag kontaktade dem via mail för en knapp vecka sen. Idag fick jag svar att de inte kunde se min mailadress i sina system och bad om mitt personnummer för att kunna se vad som hänt. Jag fick dock ett välkomstmail av dem 13 juni efter att jag tecknat min försäkring, så det känner mig åtminstone rätt så säker på att jag inte hade glömt bort att göra det.
 
Toppen