Senaste nytt

SAS Webshopping

mrestes

Medlem
Alla verkar väldigt sugna på att dela sina referral koder...

Får nog påminna er alla att detta inte är tillåtet på forumet. Vi har aldrig tillåtit att det postas öppet och det är inte heller tillåtet att skicka ut sina koder om personen inte specifikt bett om det.

Ser vi fler koder delade öppet finns det risk för temporär eller permanent avstängning från forumet.

/Moderator
Förlåt. Jag var nog först. Kände inte till regeln. Ser ut som om det är borttaget nu. Ska inte upprepas.
 

Emil123

Medlem
För mig kom det upp som förslag att göra direkt när jag gick in i appen tror jag. Finns en ”eurobonus”-flik vid ”Profil” men vet inte om den alltid är där även om man inte lagt till redan.
 
För mig kom det upp som förslag att göra direkt när jag gick in i appen tror jag. Finns en ”eurobonus”-flik vid ”Profil” men vet inte om den alltid är där även om man inte lagt till redan.
För min del så har inget förslag kommit upp och när jag går in under profil så har jag ingen Eurobonus-flik. Får kontakta kundservice och se om de kan hjälpa till.
 

Snafidafi

Medlem
Bara ett litet varningens ord gällande Hedvig. När det kommer till kundservice är de verkligen inget att hänga i julgranen samt om man åker på bonusresa gäller inte deras försäkring. Har nyligen bytt tillbaka till ett traditionellt försäkringsbolag, även om jag också lockades till just Hedvig av en poängkampanj något år sedan.
Menar du att hemförsäkringen på resa inte gäller om man åker på en bonusresa? Det låter ju orimligt, källa?

Finns inga friskrivningar vad jag kan se

D9777B7B-E591-4A52-A85C-43E6DBC851E9.jpeg
 

amerikatt

Medlem
Om moderator tillåter vill jag ändå citera Hedvigs villkor där det framgår varför det inte är gynnsamt för oss poängjägare och oss som reser lite oftare, då jag ombads om källa på detta tidigare i tråden och mitt påstående ifrågasatts. Inte heller jag såg detta förrän det var för sent och jag redan hade bytt till just Hedvig.

"Försäkringen gäller inte under tjänsteresor. Du får inte heller ersättning för kostnader som har samband med skada eller sjukdom som du har haft symptom för innan resan påbörjades. Resa eller del av resa som betalats på annat sätt än med pengar eller presentkort, t.ex. bonuspoäng eller liknande, ersätts inte. Om du inte är folkbokförd och varaktigt bosatt i Sverige ersätter vi bara skador som inträffat i Sverige."
 

Attachments

  • hedvig.png
    hedvig.png
    69,7 KB · Visningar: 91
Toppen