Senaste nytt

SAS Webshopping

mrestes

Medlem
Grymt bra! Om du får 19:- med ref.kod är det värt att behålla för 100p/mån.

69:- med ev kod här så större risk med mig tydligen ( helt rätt faktiskt).
Ja, det är 19. Kanske 9 om jag kan övertala sonen att ta. Men hans hyresrätt kan vara för stor för deras studentförsäkring. Omöjligt att få fram ett pris på hemsida.
Och en liten varning. Jag har inte fått till dig med att ange min Eurobonus. Har chattat under dagen med dem. Jag använde länken här (någon sida längre tillbaka) för att komma till erbjudandet. Kan vara att länken är tänkt bara för original poster. Jag håller alla uppdaterad.
 

imartin

Medlem
Ja, det är 19. Kanske 9 om jag kan övertala sonen att ta. Men hans hyresrätt kan vara för stor för deras studentförsäkring. Omöjligt att få fram ett pris på hemsida.
Och en liten varning. Jag har inte fått till dig med att ange min Eurobonus. Har chattat under dagen med dem. Jag använde länken här (någon sida längre tillbaka) för att komma till erbjudandet. Kan vara att länken är tänkt bara för original poster. Jag håller alla uppdaterad.
Nej länken är för allmänheten https://www.hedvig.com/se/partner/sas-eurobonus
 

Emil123

Medlem
Förlåt för dum fråga, men antar man kan teckna ex. en kattförsäkring (vi har katt) och en olycksfallsförsäkring för mig eller sambo även fast man bor i samma hushåll?

Edit: Tar gärna en referal-kod :)
 
Ja, det är 19. Kanske 9 om jag kan övertala sonen att ta. Men hans hyresrätt kan vara för stor för deras studentförsäkring. Omöjligt att få fram ett pris på hemsida.
Och en liten varning. Jag har inte fått till dig med att ange min Eurobonus. Har chattat under dagen med dem. Jag använde länken här (någon sida längre tillbaka) för att komma till erbjudandet. Kan vara att länken är tänkt bara för original poster. Jag håller alla uppdaterad.

Du kan lägga till ditt eurobonusnummer i appen.
 
Toppen